obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo AP als gastaccount instellen
Hwacht
Voor mijn visite en bezoekers wil ik een afzonderlijke internettoegang beschikbaar stellen, waarbij zij geen toegang tot mijn netwerk hebben. Op advies van een mw vd klantenservice heb ik een AP van Ziggo aangeschaft. Deze heb ik vanmorgen aangesloten.

Situatie: Cisco modem/router-->direct naar smarttelevisies en naar splitter-->op de splitter zitten een computer, NAS, printer en de nieuwe Ziggo AP aangesloten dmv ethernetkabel. Via een wifi verbinding heb ik een Netgear versterker tbv dataverbinding van mijn zonnepanelen.

Instellingen AP: alleen 2,4 (ivm beperking belasting)
Ap isolation aangevinkt
SSID onzichtbaar gemaakt
IP bereik is van modem/router en AP beiden 192.168.1.xxxxx

Heb ik hiermee voldoende geborgd dat mijn gasten geen toegang tot mijn netwerk hebben?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo AP als gastaccount instellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie