obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
extra horizon box wordt niet herkent
tio
Hallo,
even een melding van een voor mij vreemd fenomeen: 2 dagen geleden werkte de extra box niet meer, gaf aan dat de verbinding met mediabox niet kon worden gemaakt. Nu hebben we tot een jaar geleden zeer vaak problemen gehad met de extra box, maar na ca 4 monteurbezoeken werkte een en ander redelijk.
Echter nu gaf de mediabox op het "uitgebreide instellingen"-menu aan dat het " Max aantal extra mediaboxen toegestaan = 0". Uiteraard gecheckt met helpdesk, hele riedel doorlopen van "fabrieksinstellingen terugzetten " etc.etc, zonder resultaat, stond ook geregistreerd als gebruiker van extra box, dus administratie klopte kennelijk.
Aardige monteur op bezoek gehad, deze meldde dat bovenstaande melding het gevolg is van een defect in de hoofdbox. Deze vervangen, en ik zou 24u moeten wachten tot de box volledig up to date zou moeten zijn. Echter na bijna 24 u wachten nog steeds dezelfde melding, (dus nu ook op de nieuwe mediabox).
Monteur meldde na de installatie dat als ik na 24u nog steeds deze melding kreeg, hij het ook niet meer wist.....
Wie heeft met het bovenstaande te maken (gehad)?
 
tio
Heb nog maar eens 1200 gebeld en zie daar: een zeer alerte helpdeskmedewerkster (Lisanne) zag op haar scherm 2 regels met betrekking tot mijn aansluiting:
Max aantal extra mediaboxen toegestaan = 0
EN
Max aantal extra mediaboxen toegestaan = 1
Zij heeft direct via de administratie de eerste regel weg laten halen en een ping naar de hoofdbox laten sturen: het werkte. Probleem opgelost.
 
Black Tiger
Hartstikke mooi. Fijn te horen dat het weer werkt en bedankt voor de terugkoppeling! Thumbs Up
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'extra horizon box wordt niet herkent', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie