Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
film1 kanalen
|
|
Tschack |
Geplaatst op 23-03-2017 23:22
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 02-02-2014 |
Deze keer vind ik dat ik een roepie moet doen naar Ziggo: al weken, misschien zelfs maanden kijk ik bij één van de film1 kanalen naar een zwart scherm. Er staat een mededeling in beeld dat er storing is in de signaalweg. Er is niets gewijzigd in mijn situatie. De bekabeling is prima. Het gekke is nu dat dit nu al weken duurt. Aangezien ik betaal voor deze service (abbo film1 plus alle sport kanalen) en deze abbo best wel duur is stel ik nu hier dus maar eens de vraag aan jullie of ik nou de enige ben die dit heeft of zijn er meer mensen die dit hebben? Vroeger gebeurde dit namelijk nooit. Wanneer er storing was op filmnet of canal+ werd daar onmiddelijk actie op ondernomen. Kom op Ziggo, er wordt heel best voor betaald. Ik vind dat wanneer dit langer gaat duren ik misschien wel in aanmerking kom voor restitutie. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 23-03-2017 23:58
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Ik heb het webcareteam hierop geattendeerd. Met de sumiere uitleg kunnen wij hier niet veel, misschien kun je het webcareteam via Twitter of Facebook aanspreken, dat gaat over het aglemeen sneller....... Succes, Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Tschack |
Geplaatst op 24-03-2017 23:07
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 02-02-2014 |
Bedankt voor het attenderen. Ik doe geen witter of feutboek. Daar is mijn leeftijd niet naar haha. Ten tijde van Filmnet kwam dit storen bijna niet voor. Ik vind gewoon dat zulks niet moet kunnen. Ik betaal voor een dienst en er moet óf geleverd worden óf gecompenseerd worden. Maar goed, dit is een meer algemeen forum en ik vond dat het even ergens naar binnen gegooid moest worden. Nogmaals hartelijk dank voor het attenderen. |
|
|
Ziggo Webcare |
Geplaatst op 25-03-2017 14:14
|
Ziggo WebCare Official » Utrecht Berichten: 62 Lid sinds: 06-02-2017 |
Goedemiddag Tschack, Vervelend dat je problemen ervaart met de digitale tv. In eerste instantie toch het advies om https://www.ziggo.nl/klantenservice/t...-oplossen/ eens door te nemen. Normaal gesproken lost dit het namelijk op. Indien dit bij jou niet het geval is, ontvang ik graag een privébericht met jouw klantnummer en adres, zodat ik het signaal voor je kan nakijken. Groet, Ben - Ziggo Webcare Gewijzigd door MisterSenseo op 25-03-2017 14:36 Ziggo Webcare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'film1 kanalen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Film1 Ondemand | Nieuwsgroepen | : 2 | 20-02-2022 |
Klacht ziggo - Alle tv kanalen doen het niet | Klacht over Ziggo | : 8 | 15-12-2016 |
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid | Algemeen | : 2 | 25-09-2016 |
UPC mag Ziggo overnemen als Film1 wordt verkocht | Ziggo nieuws | : 8 | 07-09-2014 |
EPG Film1 Premiere (101) niet zichtbaar | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 1 | 06-05-2014 |
Advertentie