obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
film1 kanalen
Tschack
Shock
Deze keer vind ik dat ik een roepie moet doen naar Ziggo: al weken, misschien zelfs maanden kijk ik bij één van de film1 kanalen naar een zwart scherm. Er staat een mededeling in beeld dat er storing is in de signaalweg. Er is niets gewijzigd in mijn situatie. De bekabeling is prima. Het gekke is nu dat dit nu al weken duurt. Aangezien ik betaal voor deze service (abbo film1 plus alle sport kanalen) en deze abbo best wel duur is stel ik nu hier dus maar eens de vraag aan jullie of ik nou de enige ben die dit heeft of zijn er meer mensen die dit hebben? Vroeger gebeurde dit namelijk nooit. Wanneer er storing was op filmnet of canal+ werd daar onmiddelijk actie op ondernomen. Kom op Ziggo, er wordt heel best voor betaald. Ik vind dat wanneer dit langer gaat duren ik misschien wel in aanmerking kom voor restitutie.
Shock
 
MisterSenseo
Ik heb het webcareteam hierop geattendeerd.
Met de sumiere uitleg kunnen wij hier niet veel, misschien kun je het webcareteam via Twitter of Facebook aanspreken, dat gaat over het aglemeen sneller....... Wink

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Tschack
Thumbs Up

Bedankt voor het attenderen. Ik doe geen witter of feutboek. Daar is mijn leeftijd niet naar haha. Ten tijde van Filmnet kwam dit storen bijna niet voor. Ik vind gewoon dat zulks niet moet kunnen. Ik betaal voor een dienst en er moet óf geleverd worden óf gecompenseerd worden.
Maar goed, dit is een meer algemeen forum en ik vond dat het even ergens naar binnen gegooid moest worden. Nogmaals hartelijk dank voor het attenderen.
Zip It
 
Ziggo Webcare
Goedemiddag Tschack,

Vervelend dat je problemen ervaart met de digitale tv. In eerste instantie toch het advies om https://www.ziggo.nl/klantenservice/t...-oplossen/ eens door te nemen. Normaal gesproken lost dit het namelijk op. Indien dit bij jou niet het geval is, ontvang ik graag een privébericht met jouw klantnummer en adres, zodat ik het signaal voor je kan nakijken.

Groet,

Ben - Ziggo Webcare
Gewijzigd door MisterSenseo op 25-03-2017 14:36
Ziggo Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'film1 kanalen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Film1 Ondemand Nieuwsgroepen : 2 20-02-2022
Klacht ziggo - Alle tv kanalen doen het niet Klacht over Ziggo : 8 15-12-2016
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid Algemeen : 2 25-09-2016
UPC mag Ziggo overnemen als Film1 wordt verkocht Ziggo nieuws : 8 07-09-2014
EPG Film1 Premiere (101) niet zichtbaar Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 06-05-2014
Advertentie