obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
EPG Film1 Premiere (101) niet zichtbaar
sfynx
TAGS: EPG, Film1, Premiere, Humax, storing

Ik heb mijn vraag al voorgelegd aan de televisieaanbieder (Ziggo) en bij Film1, maar zoals verwacht, na 2 weken nog geen enkele reactie of verbetering...
Dus stel ik de vraag nu aan jullie.

Ik heb twee settopboxen ; In de ene kamer 1 voor HD (Cisco ITV HD Decoder 8485DVB HD PVR)

en in de andere kamer 1 voor SD (Humax iPVR 9200c DUOvisio).
Verder heb ik een eigen coaxkabel tot aan de eerste STB, dus er zitten geen anderen “op de lijn”.
Op de HD ontvang ik alle EPG-info prima en de ontvangstkwaliteit is ook perfect voor alle zenders.
Op de SD hetzelfde verhaal, alleen blijft de EPG-regel voor Film 1 Premiere sinds een aantal weken leeg. (zie ook pica hieronder)

1399400372

Ik heb al van alles geprobeerd; gegoogled naar oplossingen, kabels nagelopen, totale reset (stroom eraf, kabel los), enkel de Humax aangesloten, beide STB’s terug naar fabrieksinstellingen, maar niets helpt.
Het vreemde is, dat de EPG-info op de Humax (SD) voor alle andere zenders prima wordt weergegeven, maar dus alleen Film 1 Premiere blijft leeg.

Als de EPG info in het algemeen niet goed zou doorkomen, zouden andere zenders dus ook lege EPG-velden moeten tonen. Het lijkt er dus op dat de info voor Film 1 Premiere op de een of andere manier niet doorkomt op de Humax (SD), want op de Cisco (HD) zie ik de info dus wel.

Hopelijk kunnen jullie er iets mee, want het is erg lastig zo.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'EPG Film1 Premiere (101) niet zichtbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Film1 Ondemand Nieuwsgroepen : 2 20-02-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie