obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ik wacht al 14 weken
stijn
Dramatische service vanuit LCC, de aannemer van Ziggo.
Ik wacht al 14 weken op een aansluiting op mijn adres..........14 weken.

Ik ben ook niet bekend bij Ziggo doordat er geen aansluiting ligt.
Ben 3 weken van het kastje naar de muur gestuurd, een aantal keren meer dan een half uur in de wachte gestaan....... en heb nog steeds niets.

Doordat ik nog geen aansluiting heb, en mijn adres is de systemen van Ziggo nog niet bekend is, kan van het afsluiten van een abonnement
volgens de klantenservice ook geen sprake zijn...... want er is geen adres.
Ze kunnen me niet helpen.
Ik wordt tegruggebeld....... inderdaad 3 weken later.

Wie gaat mij wanneer helpen?????????????????????????????????????????????????????????
 
Zippo
Ik heb ziggo webcare op je probleem attent gemaakt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Ziggo Webcare
Jeetje, Stijn. Wat een gedoe zeg. Uiteraard wil ik graag voor je kijken wat we kunnen doen voor jou. Zou je ons daarom via dit forum een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode, huisnummer en verwijzing naar dit topic. We gaan je via die weg dan verder helpen. Mocht je nog meer relevantie info hebben laat dit dan ook direct weten.

Hoor graag van je.

Pim - Ziggo Webcare
Ziggo Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik wacht al 14 weken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
AL 2 dagen geen internet en al meerder storingen sinds ik klant ben van Ziggo in 10 weken. Klacht over Ziggo : 2 25-11-2019
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo : 5 04-10-2016
kan wifispots al ruim twee weken niet activeren. Klacht over Ziggo : 4 26-04-2016
Al 2 weken packet loss Storing : 5 25-03-2015
Al 6 weken geen telefoon en internetverbinding Algemeen : 2 15-08-2011
Advertentie