obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Horizon XL
wvriel
Ik kom met geen mogelijkheid via wglogin.net in de horizon XL.
Via bedraad niet en via wifi ook niet.
Alles al doorlopen wat op de Ziggo site staat.
Heb net ook gebeld en ja precies wat ik verwachte ze weten gewoon niet wat je bedoelt.
De Ziggo Go app vraagt als ik de app als afstandsbediening wil gebruiken om het thuisnetwerk in te stellen op de Horizon en omdat het totaal niet lukt moet ik via het modemgedeelte de instellingen aanpassen en dat lukt dus niet als ik er niet in kan komen.
Verder geeft de Horizon XL steeds fout melding als ik op het netwerk wil instellen dan komt er op het einde na herstart steeds Netwerkauthenticatie-fout te staan.
Wie weet de oplossing
wvriel voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
MisterSenseo
Probeer eens bijvoorbeeld een laptop bedraad aan je HB XL Box te koppelen, deze krijgt dan een IP toegewezen ( ik dacht 192.168.192.x ) en dan heb je in dezelfde range je gateway.
Ik dacht dat dat dan 192.168.192.1 is en dus log je in ( ook gewoon via de browser ) op http://192.168.192.1 en ram op .........vul in bij zowel gebruikersnaam als wachtwoord in en dan moet het je lukken om DHCP uit te zetten, je kunt je box een eigen static IP geven, waardoor je dus nooit meer om het hand zit, je HB box kun je zo op je netwerk krijgen ( mits je natuurlijk dat statische IP in de range van je eigen netwerk zet ) en zo kun je alles werkend krijgen wat je wenst.
Mijn ervaring is ook dat je via wglogin.net niet kunt inloggen, je wordt omgeleid naar een niet bestaand netwerk in Zwitserland of zoiets ........ Pfft

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
wvriel
Bedankt voor jou antwoord.
Alleen heb ik dat allemaal al geprobeerd.
Maar nu na ongeveer 20 keer opnieuw starten en stroom eraf en erop weer wel via wglogin.net binnen gekomen en heb toen alles terug naar fabriek instellingen gezet en dat lukte.
Maar ik ga ook eens aan de slag met jou voorstel eigen ip geven.
Morgen maar eens proberen.

Groetjes Wil.
 
MisterSenseo
Bedankt voor de terugkoppeling en succes verder....... Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
wvriel
Hallo,


Nou het is me gelukt.
Wat een moeilijk apparaat die Horizon XL.
Na vaak proberen eindelijk gelukt ik zie alles weer in het netwerk.
Hij heeft nu ook een eigen ip.
verder heb ik gelijk alles wat ik een eigen ip adres kan geven stereo-tv- homecinema-minix X5-printer-computer-DVR camera`s ook gedaan.
Bedankt voor jou tips.


Groetjes Wil.
 
MisterSenseo
Graag gedaan, ik ben blij dat het je geholpen heeft ..... Wink
Ik ben er zelf ook erg lang mee zoet geweest, hihi.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Horizon XL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Verbindingsproblemen Horizon Box Klacht over Ziggo : 3 27-02-2018
horizon storing. Klacht over Ziggo : 6 13-12-2017
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Advertentie