obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
SBS6
Jean Surplus
Waarom krijg ik juist op SBS6 zoveel haperingen in het beeld. Zowel direct kijken als terugkijken en uiteraard opgenomen. Niet om aan te zien. Ook na resetten van de horizon geen verbeteringen. Andere zenders geven ook wel eens een of twee haperingen in de week maar sbs6 is treurig. Wie komt dit bekend voor. Nooit last gehad en de laatste maanden enorm.
 
Catwoman
Nou je het zegt, hier gebeurt het ook het meest op SBS6, en ik woon ook in Soest.
 
Black Tiger
Beiden in Soest, beiden SBS6. lijkt me typisch iets voor Webcare.
Ik heb ze dan ook op de hoogte gesteld zodat men voor jullie even een nadere blik op dit probleem kan werpen.
Greetings, Black Tiger
 
Catwoman
Bedankt !

Nanny
 
Ziggo Webcare
Op dit moment zijn er geen problemen bekend in Soest / met SBS6. Loop in ieder geval voor de zekerheid toch nog eens /klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/blokken-of-strepen-in-beeld/ door. Lost dit het niet op, dan ontvangen we graag een privébericht met het klantnummer en adres.
Ziggo Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SBS6', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Televisie NPO3 op zwart, SBS6 stoort enorm Klacht over Ziggo : 13 29-01-2016
RTL 5 en SBS6 HD Digitale radio of televisie storing : 6 16-11-2011
geen beeld rtl4, rtl5, sbs6 en rtl 7 Digitale radio of televisie storing : 21 14-10-2010
Advertentie