Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
RTL 5 en SBS6 HD
|
|
GJ57 |
Geplaatst op 22-10-2011 16:59
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 22-10-2011 |
Beide zenders zijn niet te ontvangen. Ondernomen acties: nieuwe bekabeling, nieuw stopcontact voor kabel. Alles gereset, zenders opnieuw laten zoeken, opeens beide zenders wel. Dag later zenders weer weg. Ook veel storingen in het beeld op alle zenders. (craquele ) Melding in beeld is: de foutfrequentie op antenne ingang is te hoog slechte ontvangst of geen ingangssignaal. Iemand een idee wat ik nu moet doen? De TV winkel zegt je hebt een signaal dus het moet werken we komen nog een keer weer kijken. (dat liever niet gezien de kosten) Loewe connect, postcode 7511 |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 22-10-2011 17:57
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Met ditzelfde verhaal Ziggo bellen en een storingsmonteur bestellen,als je het goed gedaan hebt ligt dit dus aan Ziggo zelf...........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
veloci |
Geplaatst op 23-10-2011 00:50
|
Activiteit Berichten: 94 Lid sinds: 24-07-2011 |
eh, de term storings monteur bestellen bestaat niet bij ziggo. storings monteur komt alleen als het echt nodig is. En dan hoef je ook niet te betalen voor een storings monteur. (tenzij de storing toch door je eigen kabel netwerk komt) Maar wat ik in de OP zie zal dat wel goed zitten. Mits de orginele kabel natuurlijk voor een goede kabel is vervangen |
|
|
ArneDM |
Geplaatst op 14-11-2011 20:14
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 14-11-2011 |
Ik heb ditzelfde probleem. Al 2 jaar geen probleem. Niets veranderd, alle zenders werken behalve rtl5 en sbs6. Bij ziggo zijn er geen storingen gemeld, heeft iemand ditzelfde probleem en weet hoe dit op te lossen? Heb al opnieuw zenders gezocht,reset etc. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 14-11-2011 22:57
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Ontkoppel alle randapparatuur van de tv. Tv uitzetten en ook een minuut de stekker uit het stopcontact. Stekker er weer in, tv aanzetten en.... Heb je nu wel de ontbrekende zenders dan vermoed ik dat een stroomlus in de randapparatuur er de oorzaak van is. Heb dit probleem zelf ook. Ik vermoed dat het de Xbox van mijn zoon de oorzaak is. |
|
|
ArneDM |
Geplaatst op 16-11-2011 18:32
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 14-11-2011 |
Top, dat was het. In mijn geval een stekkerdoos met tijdschakeling. Deze ontkoppeld en nu doet hij het. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'RTL 5 en SBS6 HD', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
SBS6 | Klacht over Ziggo | : 5 | 10-10-2017 |
Televisie NPO3 op zwart, SBS6 stoort enorm | Klacht over Ziggo | : 13 | 29-01-2016 |
geen beeld rtl4, rtl5, sbs6 en rtl 7 | Digitale radio of televisie storing | : 21 | 14-10-2010 |
Advertentie