obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
RTL 5 en SBS6 HD
GJ57
Beide zenders zijn niet te ontvangen. Ondernomen acties: nieuwe bekabeling, nieuw stopcontact voor kabel. Alles gereset, zenders opnieuw laten zoeken, opeens beide zenders wel. Dag later zenders weer weg.
Ook veel storingen in het beeld op alle zenders. (craquele )
Melding in beeld is: de foutfrequentie op antenne ingang is te hoog slechte ontvangst of geen ingangssignaal.

Iemand een idee wat ik nu moet doen? De TV winkel zegt je hebt een signaal dus het moet werken we komen nog een keer weer kijken. (dat liever niet gezien de kosten)

Loewe connect, postcode 7511
 
MisterSenseo
Met ditzelfde verhaal Ziggo bellen en een storingsmonteur bestellen,als je het goed gedaan hebt ligt dit dus aan Ziggo zelf...........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
veloci
eh, de term storings monteur bestellen bestaat niet bij ziggo. storings monteur komt alleen als het echt nodig is. En dan hoef je ook niet te betalen voor een storings monteur. (tenzij de storing toch door je eigen kabel netwerk komt)
Maar wat ik in de OP zie zal dat wel goed zitten. Mits de orginele kabel natuurlijk voor een goede kabel is vervangen Wink
 
ArneDM
Ik heb ditzelfde probleem. Al 2 jaar geen probleem. Niets veranderd, alle zenders werken behalve rtl5 en sbs6. Bij ziggo zijn er geen storingen gemeld, heeft iemand ditzelfde probleem en weet hoe dit op te lossen?
Heb al opnieuw zenders gezocht,reset etc.
 
Zippo
Ontkoppel alle randapparatuur van de tv. Tv uitzetten en ook een minuut de stekker uit het stopcontact. Stekker er weer in, tv aanzetten en....

Heb je nu wel de ontbrekende zenders dan vermoed ik dat een stroomlus in de randapparatuur er de oorzaak van is. Heb dit probleem zelf ook. Ik vermoed dat het de Xbox van mijn zoon de oorzaak is.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
ArneDM
Top, dat was het. In mijn geval een stekkerdoos met tijdschakeling. Deze ontkoppeld en nu doet hij het.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'RTL 5 en SBS6 HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
SBS6 Klacht over Ziggo : 5 10-10-2017
Televisie NPO3 op zwart, SBS6 stoort enorm Klacht over Ziggo : 13 29-01-2016
geen beeld rtl4, rtl5, sbs6 en rtl 7 Digitale radio of televisie storing : 21 14-10-2010
Advertentie