obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
horizon storing.
sanssouci46
De laatste dagen geregeld de storing 2020. geen signaal enz. De horizon uitgezet en na een paar minuten weer aan. Dan doet alles het weer goed.
Na een half uur weer dezelfde storing. Tussentijds nog het signaal gecontroleerd: kwaliteit uitstekend en sterkte alleen het eerste stukje matig. Uitzending gemist en de tv-gids werkt ook niet. Aps kunnen ook niet worden ingeschakeld. Netflix het starbeeld verschijnt wel, maar blijft leeg, dus geen keuze in films. Behoorlijk incompleet.
Gewijzigd door sanssouci46 op 08-12-2017 00:21
 
Ziggo Webcare
Dat is inderdaad vervelend. Wanneer ik het verhaal zo lees, lijkt het wel echt op een signaalprobleem waarbij de box af en toe het signaal verliest. Wil je de stappen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/m...tcode-2020 eens doornemen? Helpt het niet, dan ontvang ik graag een privébericht met jouw klantnummer en adres. Kijk ik het signaal voor je na.
Ziggo Webcare
 
PeterGroot
Beste Pim,

Ik probeerde gisteren al een mail te versturen maar ik kreeg de melding mail is niet verzonden berichten box van geadresseerde is vol. Dit heeft lange tijd geduurd.

Zeer vervelend allemaal. Ziggo adverteert volop met super snel internet. Ik was er van overtuigd dat ziggo een oplossing zou aandragen om mijn probleem op te lossen. De aanwezige monteurs zijn niet de hele dag bij mij geweest. Doen een speedtest met toevallig een juiste snelheid ( Let op wel na diverse pogingen ) en de zaak wordt afgedaan met dit is een prima snelheid. Alles werkt prima. Maar dat ik vervolgens het grootste dagdeel met traag internet zit waarbij het minuten duurt voordat er eens een pagina wordt geladen wordt, en dan vasthouden aan wat de monteur heeft gerapporteerd dat in het bijzijn van mij wel de juiste snelheid ( Wederom na diverse pogingen ) werd gehaald vindt ik teleurstellend Het vervelends vindt ik dat ik contact heb gehad met diverse personen waar er sommige bij zijn die gewoon aan mijn verhaal twijfelen. Zo komt het in ieder geval bij mij over. De opmerking ligt het probleem niet bij jezelf. Hoezo ik heb 3 monteurs op bezoek gehad. Alles is vernieuwd wat er vernieuwd kon worden. Zelf geïnvesteerd in nieuwe door de monteur geadviseerde laptoppen en gecertificeerde Ziggo kabels compleet met aansluitingen die van A (Modem) naar B Laptop ) gaan. Hoezo ligt het bij mij zelf. Ik weet zeker dat dit probleem opgelost zou kunnen worden ( misschien buiten de deur zit het probleem misschien in een kast langs de weg !!! ). Ik begrijp nu dat dit voor ziggo een groot probleem is om mij DE KLANT de super snelle internet te garanderen waarmee geadverteerd wordt. Ik begrijp dat ook jullie alles er aan gedaan hebben om mij te helpen maar dat jullie ook aan bepaalde opgelegde regels moeten houden en mischien wel een oplossing hebben maar de middelen niet. Mijn oprechte dank hier voor. Jammer dat er verder geen actie meer kan worden ondernomen voor mijn probleem. Ik ga rustig rondkijken naar een andere provider die mischien mij wel de gewenste snelheid waar ik voor betaal wil / kan leveren.

Ik dank jullie voor jullie inzet.

In afwachting op uw antwoord teken ik met vriendelijke groet,

Peter Groot
 
Ziggo Webcare
Beste Peter,

Je kan ons inderdaad niet via de e-mail bereiken. Daarnaast lijkt het me niet verstandig om in het topic van iemand anders te reageren. Als we opnieuw hulp kunnen bieden dan mag je ons een privébericht sturen of je reageert in het eerdere https://ziggo.gebruikers.eu/forum/vie...post_36408 welke door jou is gestart.

Groet, Pim van Ziggo
Ziggo Webcare
 
sanssouci46
ik zal het nog even met een rechtstreekse kabel naar de horizon proberen en zien of het signaal nog verbeterd. De kwaliteit van het signaal is uitstekend maar de sterkte is amper matig.
sanssouci46 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
sanssouci46
De kabel rechtstreeks op het Ziggoblokje aangesloten, dus zonder het verdelerblokje. Dan neemt de signaalsterkte toe tot halverwege goed. Dat zou betekenen dat het verdeelblokje teveel signaal verzwakt. Is dan een versterker i.p.v. het verdeelblokje een betere keuze?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'horizon storing.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
Verbindingsproblemen Horizon Box Klacht over Ziggo : 3 27-02-2018
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
storing op haaf 230 Storing : 3 27-08-2017
Advertentie