obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo
Black Tiger
Beste Webcare.

Een tijdje geleden wilde ik een van mijn smartcards even een schop geven wegens een E30 melding.

Dat ging toen niet omdat mijn smartcards raar genoeg niet meer zichtbaar waren in Mijn Ziggo.
Dit heb ik via Facebook aangekaart en iemand heeft gekeken, zei dat hij niets gedaan had, maar het werkte toen wel weer.
Helaas had ik toen een van mijn smartcard nummers niet doorgegeven, ik had 3 kaarten en 1 van de kaartnummers die ik doorgaf was van mijn digitale Mediabox XL i.p.v. mijn 3de smartcard dus mistte er in feite eentje.

Hoe dan ook wilde ik vandaag even gaan kijken omdat die ook een E30 melding gaf.
En hups, weer geen smartcards te zien in mijn producten, alleen weer die Mediabox XL ontvanger. Normaal moeten daar mijn smartcards staan.

Dat is niet de bedoeling, ik vraag me dan ook af waarom steeds bij mij die kaarten uit Mijn Ziggo verdwijnen, terwijl dat bij anderen wel blijft staan. En ik heb dus dat probleem met die 3de kaart.

Graag een oplossing.
Greetings, Black Tiger
 
Black Tiger
Vreemd. Nu na 2 dagen opeens wel weer zichtbaar.
Maar ik mis nog altijd de 3de kaart, die staat er nog niet bij.
Greetings, Black Tiger
 
Black Tiger
Niemand van Webcare die hier iets van weet?
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Advertentie