obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
Ziggo wil u via 0900 geld uit de zakken kloppen ipv hier op dit forum te helpen!
Dat klopt, via dit forum levert Ziggo namelijk geen geld op. Laat de klant maar bellen tot die een ons weegt. Dat klopt, via dit forum levert Ziggo namelijk geen geld op. Laat de klant maar bellen tot die een ons weegt. 94%[48 stemmen]
Dat klopt niet, want aan de telefoon wordt ik beter geholpen dan op een forum. Wachttijden en kosten neem ik voor lief. Dat klopt niet, want aan de telefoon wordt ik beter geholpen dan op een forum. Wachttijden en kosten neem ik voor lief. 6%[3 stemmen]
Totaal stemmen : 51
 Onderwerp afdrukken
Ziggo wil u via 0900 geld uit de zakken kloppen ipv u hier te helpen!
Henk
Ziggo wil u via 0900 geld uit de zakken kloppen ipv u hier op dit forum te helpen!

Vul de enquête hierboven in. Aanvullende reacties hieronder.
 
Zippo
Volgens mij sla je de spijker op zijn kop!
150x150-hamer-spijker
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MaXMhZ
Ik denk niet dat het zo eenvoudig of zelfs zo zwart-wit gesteld kan worden. Via dit forum kan Ziggo veel dingen gewoon niet direct doen, zoals lijn/modem doormeten. Ook is privacy nou niet bepaald optimaal op een open forum. Wink
 
Zippo
Alle privacy gevoelige informatie kan per PB (Persoonlijk Bericht) afgehandeld worden.

Niet bij elk probleem is een lijnmeting nodig!

Henk heeft het wel goed gezien!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MaXMhZ

Quote

cyberninja schreef:
de enigste optie is een gratis nummer of gewoon tegen lokaal tarief


Zover ik weet gaat Ziggo Helpdesk al via lokaal tarief. Misschien zou het gratis moeten via een niet-0900 nummer aangezien volgens Ziggo bellen met andere Ziggo abonnees gratis is. Ik neem toch aan dat Ziggo zelf geen abo van Alice of zoiets heeft Wink

Ik kan me niet voorstellen dat zelfs met een duur helpdesknummer een helpdesk kostendekkend is. Er zal altijd geld bij moeten. Dat wordt natuurlijk wel verrekend in het abo geld. Linksom of rechtsom, de klant betaald.


Er zijn al een aantal (helpdesk) medewerkers van providers op de verschillende gebruikers.eu forums actief als ik het goed heb. Gezien de doelstelling van gebruikers.eu vind ik dat een heel goed iets, en ik waardeer dat hoog. Het gaat ons er allemaal om dat we een zo goed mogelijke ervaring met internet/bellen/TV hebben, en een beetje op de hoogte gehouden worden over wat er gaande is. gebruikers.eu zal een helpdesk nooit vervangen, maar kan zeker helpen bij ondersteunen van klanten naar mijn mening. Iedereen wint erbij. Een forum is bij uitstek geschikt om informatie uit te wisselen. Dat het onafhankelijk is, is een groot pluspunt, ook voor de providers zelf. Goede informatie is goud waard. Voor iedereen.
Gewijzigd door MaXMhZ op 06-11-2008 03:03
 
Henk

Quote

MaXMhZ schreef:

Quote

cyberninja schreef:
de enigste optie is een gratis nummer of gewoon tegen lokaal tarief


Zover ik weet gaat Ziggo Helpdesk al via lokaal tarief. Misschien zou het gratis moeten via een niet-0900 nummer aangezien volgens Ziggo bellen met andere Ziggo abonnees gratis is. Ik neem toch aan dat Ziggo zelf geen abo van Alice of zoiets heeft Wink


Om toch nog wat te verdienen op lokaal tarief zijn de wachttijden zo extreem. Bovendien staat er op de website van ziggo;
Mededeling: De kosten voor het servicenummer zijn voorlopig teruggebracht tot lokaal tarief.

Let op het woordje voorlopig.
 
jojobib
klopt helemaal en dan deze onderling bellen is toch gratis!!!!!!!!!
dus waarom niet naar ziggo zelf als hoofd abonee
groet jojobib
 
MaXMhZ
Daar ben ik het helemaal mee eens Bas. Ik heb een gruwelijke hekel aan die nummer menutjes (minuutjes?) Wink
Gewijzigd door MaXMhZ op 07-11-2008 01:58
 
Mavi
En dan ook dat irritante muziekje op de achtrgrond. Alsof je daar rustig van moet worden?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo wil u via 0900 geld uit de zakken kloppen ipv u hier te helpen!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie