Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions | Veelvuldig gestelde vragen over Ziggo. Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
Pagina 2 van 2: 12
|
Moet ik wel naar Ziggo overstappen?
|
|
pat30724 |
Geplaatst op 28-07-2009 00:37
|
Activiteit » Steenwijk » Alles-in-1 Plus » Cisco EPC3925 WiFi » Cisco Linksys WRT1900AC » TV Extra » CI+ Module SMiT Berichten: 24 Lid sinds: 27-07-2009 |
Hoi ik ook ben overgestapt naar Ziggo alles in 1. (Vanaf Online) Heb dit alles bestelt op 23 juni (via internet) en heb ik aangegeven het te laten willen installeren op 25 juli. Ik heb hierbij opgegeven dat de verbinding daadwerkelijk op 6 augustus uiterlijk in moest gaan. (ziggo heeft voor mij netjes de verbinding van online met nummer behoud opgezet (daadwerkelijk een mailtje van online gekregen dat de verbinding per 6 augustus opgezegd word)) Ok 24 juli kreeg ik al de digitale decoder (die ik overigens zelf geïnstalleerd heb ) en op 25 juli kwam netjes op de afgesproken tijd de monteur aan de deur. Die heeft dat kastje waar de verbinding binnen komt volledig vervangen omdat die helemaal kapot was. Modem netjes geïnstalleerd en het modem geactiveerd. Het enigste probleem was dat het premium draadloze router niet in voorraad was. Maar ja die zou volgens de monteur deze week geleverd gaan worden. MVG Patrick Gewijzigd door pat30724 op 28-07-2009 00:38 |
|
|
flim |
Geplaatst op 20-08-2009 18:14
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 20-08-2009 |
Ik zit in precies dezelfde situatie. Heb zojuist met KPN gebeld en gevraagd hoe dat zat met opzegging (Internet Plus Bellen Extra). Geen probleem, opzegtermijn van 1 maand dus als ik dat nu zou doen tot 20 september betalen... Prima! Daarna Ziggo gebeld (ik heb momenteel al Ziggo Televisie Z1 Analoog) met de vraag hoe dat zit als ik een Alles-in-1-plus pakket wil. Wederom geen probleem, bestellen via telefoon gaat sneller dan via de site wist de jongeman mij ook te melden. Kortom, via de telefoon dan maar meteen afhandelen. Nummerbehoud ook er bij en telefoonnummer door gegeven. Verder hoef ik niets te doen. Over een paar dagen komt de digitale zenden binnen en Ziggo regelt de opzegging en overname van het nummer bij KPN en ik hoef alleen nog maar af te wachten... Zo zou het moeten gaan, maar ik ben benieuwd! Ik hou jullie hier op de hoogte. |
|
|
flim |
Geplaatst op 22-08-2009 19:47
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 20-08-2009 |
Vandaag een schriftelijke versie gekregen van mijn bestellingen eerder deze week. Ik ben alleen benieuwd wanneer ik al de digitale ontvanger voor de televisie ga ontvangen. Iemand hier ervaring mee? In de brief staat het volgende: Quote "De apparatuur die u zelf installeert (...) wordt binnen 2 weken door TNT pakketpost bij u afgeleverd. Gaat uw abonnement later in, dan ontvangt u de apparatuur rond de ingangsdatum van uw abonnement." Nu is het zo dat ik al Analoge Televisie van Ziggo heb, het digitale televisie gedeelte in het pakket dat ik nu heb aangevraagd zou nu al in kunnen gaan. Het telefonie en internet gedeelte nog niet i.v.m. opzegtermijn van KPN. Krijg ik dan mijn digitale pakket binnen 2 weken of pas rond de datum dat de rest van het pakket ook in gaat? Als iemand hier een antwoord op heeft, graag! Gewijzigd door flim op 22-08-2009 19:47 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Moet ik wel naar Ziggo overstappen?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie