Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
krijg ik wat ik betaal ?
|
|
harryd |
Geplaatst op 19-04-2009 09:27
|
Activiteit Berichten: 134 Lid sinds: 06-03-2009 |
mogge ik betaal 47.95 pm aan ziggo internet z3 abbo nu lees ik veel over snelheden die niet kloppen nu heb ik zonet een test gedaan bij speedtest.net klopt deze snelheid ivm het genoemde bedrag dat ik betaal ?? mvg harry |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 19-04-2009 11:53
|
Activiteit Berichten: 39 Lid sinds: 10-02-2009 |
Er zit altijd een beetje ruimte in de snelheden. Je behaalt nooit het maximum (bij geen enkele provider). Dit ruimte is technoisch nodig. Helaas zitten hier geen technische mensen van Ziggo zelf (wel op een ander forum dat al zijn leden klakkeloos blokkeert zodat deze spontaan een bron van informatie missen).
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
|
|
|
Puma |
Geplaatst op 19-04-2009 23:10
|
Activiteit » In de buurt Berichten: 346 Lid sinds: 11-11-2008 |
Geen problemen hier, in afwachting op de upgrade naar 50 Mbit . Alles in één Extra! Ping is naar de Eindhoven server hoog. Ik zit normaliter op 8 ms. Ping is toch niet belangrijk voor mij (ik game niet). Gewijzigd door Puma op 19-04-2009 23:12 |
|
|
Decibert |
Geplaatst op 19-04-2009 23:39
|
Activiteit » Amstelveen (Casema) Berichten: 160 Lid sinds: 22-03-2009 |
Om antwoord te geven op de vraag waar dit topic over ging: je haalt waar je voor betaalt. Je hebt Z3 van 15Mpbs. Dit had je ook op de website kunnen nakijken www.ziggo.nl/producten/internet. Vergeet overigens niet dat Ziggo verantwoordelijk is voor de levering tot in huis. De meest voorkomende reden waarom snelheden niet gehaald worden in testen is omdat er snelheid verloren gaat door de verbinding in huis (interferentie dankzij slechte kabels of met draadloos internet), door programma's op de computer die ook internet gebruiken, door de 10% van de snelheid aan overhead die nodig is voor elke verbinding, etc. Quote Ze draaien met opzet de snelheden omlaag zodat je uren met klantenservice mag bellen Dat is nonsens. De klantenservice kost Ziggo per minuut vele malen meer geld dan het jou kost (lokaal tarief en alleen als je iemand aan de lijn hebt). |
|
|
Decibert |
Geplaatst op 21-04-2009 12:34
|
Activiteit » Amstelveen (Casema) Berichten: 160 Lid sinds: 22-03-2009 |
Dit is bijna een jaar geleden, en op het hoogtepunt van de problemen met de samenvoeging van klantbestanden van drie al behoorlijk grote bedrijven. Een totáán andere situatie. Kon je niet een vergelijkbaar artikel vinden wat nog wel relevant is? Ik verwacht van wel, nog niet alles is perfect, maar als dit het beste is wat je kon vinden gaat het dus nu redelijk goed. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'krijg ik wat ik betaal ?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ik krijg mail van andere ziggo klanten | Klacht over Ziggo | : 3 | 06-02-2018 |
Thuisnetwerk modus Hoe krijg ik dat... voorelkaar | Eigen netwerk | : 4 | 05-09-2015 |
Geen kabel ook al betaal ik het zelf ?!?!? | Storing | : 7 | 07-06-2015 |
Krijg geen verbinding met Ziggo modem | Algemene computer en software vragen. | : 8 | 21-02-2013 |
Ik krijg mijn port van mijn minecraft server niet open van mijn ziggo modem | Hardware instellingen | : 6 | 27-10-2012 |
Advertentie