obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Ik krijg mijn port van mijn minecraft server niet open van mijn ziggo modem
remie1529
ik wil een minecraft server maken en daar bij moet ik een port forwarden maar dat lukt niet
ik heb het al een keer geprobeerd als ik mijn virus scanner uit had en firewall uit had maar dat werkt ook niet

heeft iemand een oplossing. zeg het dan ff

en mijn modem is cisco epc3925
Gewijzigd door kobus1960 op 22-10-2012 14:05
 
BMP
De oplossing is zo simpel, Cool het staat gewoon op het www je bezoekt vriend google eventjes en voilla hupsakee Think

http://portforward.com/english/router...Server.htm
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
remie1529
ja dat heb ik al geprobeerd en dat werk op een of andere manier niet
 
BMP
Dan doe je iets niet goed, port checker tool al geprobeerd ? instellingen wel opgeslagen?
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MaXMhZ
De handleiding van de modem/router is van internet te downloaden.
Loop alles nog even rustig door. Waarschijnlijk kijk je iets over het hoofd.
Staat de poort open in alle (Windows, router, en wat je zelf nog hebt draaien) firewalls?

Geef ook de computer waarop je minecraft speelt een vast (statisch) lokaal IP adres in de range van de modem/router (alleen laatste getal verschillend), anders zal dit kunnen wijzigen iedere keer als de modem/router opstart en dat wil je echt niet.
Gewijzigd door MaXMhZ op 25-10-2012 11:47
 
Black Tiger
Portforwarding wordt gewoon ondersteund op de Cisco EPC3925, ik heb hier dezelfde.
Heb je anders DMZ al eens geprobeerd?

Van de andere kant... als volgens portfowarding.com de poorten open staat, dan moet er lokaal iets mis zijn, dus op de server waar de zaak op draait.

Probeer eens bij http://www.grc.com te kijken of de poorten open staan. Als hij het daar ook aangeeft als open, dan ligt het probleem aan je server software of aan de beveiliging op de machine waar het op draait.

Heb je alle beveiliging in de Cisco uitgezet?
Dus bij Security de SPI firewall op disabled zetten en verder alles uitvinken?

Ohja, wil je de firmware van je Cisco controleren, deze firmware zou er op moeten staan momenteel:
epc3925-E10-5-v302r125533-120416c-ZIG
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik krijg mijn port van mijn minecraft server niet open van mijn ziggo modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie