obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
krijg ik wat ik betaal ?
harryd
mogge
ik betaal 47.95 pm aan ziggo internet z3 abbo
nu lees ik veel over snelheden die niet kloppen
nu heb ik zonet een test gedaan bij speedtest.net
455435347
klopt deze snelheid ivm het genoemde bedrag dat ik betaal ??
mvg harry
 
Bordewolf
Er zit altijd een beetje ruimte in de snelheden. Je behaalt nooit het maximum (bij geen enkele provider). Dit ruimte is technoisch nodig. Helaas zitten hier geen technische mensen van Ziggo zelf (wel op een ander forum dat al zijn leden klakkeloos blokkeert zodat deze spontaan een bron van informatie missen).
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
Puma
Geen problemen hier, in afwachting op de upgrade naar 50 Mbit Grin. Alles in één Extra!

455828869

Ping is naar de Eindhoven server hoog. Ik zit normaliter op 8 ms. Ping is toch niet belangrijk voor mij (ik game niet).
Gewijzigd door Puma op 19-04-2009 23:12
 
Decibert
Om antwoord te geven op de vraag waar dit topic over ging: je haalt waar je voor betaalt. Je hebt Z3 van 15Mpbs. Dit had je ook op de website kunnen nakijken www.ziggo.nl/producten/internet.
Vergeet overigens niet dat Ziggo verantwoordelijk is voor de levering tot in huis. De meest voorkomende reden waarom snelheden niet gehaald worden in testen is omdat er snelheid verloren gaat door de verbinding in huis (interferentie dankzij slechte kabels of met draadloos internet), door programma's op de computer die ook internet gebruiken, door de 10% van de snelheid aan overhead die nodig is voor elke verbinding, etc.

Quote

Ze draaien met opzet de snelheden omlaag zodat je uren met klantenservice mag bellen

Dat is nonsens. De klantenservice kost Ziggo per minuut vele malen meer geld dan het jou kost (lokaal tarief en alleen als je iemand aan de lijn hebt).
 
Decibert
Dit is bijna een jaar geleden, en op het hoogtepunt van de problemen met de samenvoeging van klantbestanden van drie al behoorlijk grote bedrijven. Een totáán andere situatie. Kon je niet een vergelijkbaar artikel vinden wat nog wel relevant is? Ik verwacht van wel, nog niet alles is perfect, maar als dit het beste is wat je kon vinden gaat het dus nu redelijk goed.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'krijg ik wat ik betaal ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ik krijg mail van andere ziggo klanten Klacht over Ziggo : 3 06-02-2018
Thuisnetwerk modus Hoe krijg ik dat... voorelkaar Eigen netwerk : 4 05-09-2015
Geen kabel ook al betaal ik het zelf ?!?!? Storing : 7 07-06-2015
Krijg geen verbinding met Ziggo modem Algemene computer en software vragen. : 8 21-02-2013
Ik krijg mijn port van mijn minecraft server niet open van mijn ziggo modem Hardware instellingen : 6 27-10-2012
Advertentie