Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Pagina 1 van 2: 12
|
mail werkt niet in outlook express
|
|
angelanoordbrabant |
Geplaatst op 17-05-2009 12:03
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 17-05-2009 |
mijn email werkt niet via outlook express, wat zijn de juiste instellingen? toch overal ziggo.mail.nl? ik heb verschillende keren ziggo hierover gemaild, wel 3 keer eén keer iets terug ontvangen dat het kwam omdat ik ook nog een emailadres van @home gebruik in outlook express. dit zouden gaan oplossen maar hoor niets...... kassa heeft gelijk..... wat een slechte service alvast erg bedankt Edit: Gigabyte onderwerpen samengevoegd. Onderwerp: waarschuwing 102% van het quotum is in gebruik deze melding krijg ik nu zo'n 3 weken als ik ziggo webmail opstart en ontvang geen mail meer.......wie kan mij helpen van ziggo word je ook niet wijzer alvast bedankt Gewijzigd door Gigabyte op 17-05-2009 12:45 |
|
|
Gigabyte |
Geplaatst op 17-05-2009 12:31
|
Activiteit » Regio Utrecht. Berichten: 133 Lid sinds: 25-05-2008 |
Hoi angelanoordbrabant, ik denk dat je het volgende moet invoeren: Mailserver (POP3)= mail.home.nl Mailserver (SMTP)= mail.home.nl Die waarschuwing 102% van het quotum is in gebruik krijg je omdat je online mailbox vol zit. Als je outlook gebuikt dan ben je van dit probleem ook af. Outlook haalt je online mailbox leeg. |
|
|
sadaste |
Geplaatst op 19-05-2009 18:27
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 19-05-2009 |
Ik heb ook Ziggo en ik gebruik Thunderbird, sinds een dag of 10 kan ik geen email meer ontvangen op mijn ziggo accounts. Wel versturen!!! Webmail kan ik ook gebruiken!!! Ik krijg steeds de opmerking dat ik mijn wachtwoord moet invullen,vul ik dat in dan krijg ik bericht dat de verzending van mijn wachtwoord is mislukt en dat ik mijn instellingen moet veranderen. Ik word hier gek van, dit gedoe heb ik al twee keer eerder gehad en dan hield het vanzelf na een paar dagen op. Nu duurt het al 10 dagen en ik word er goed gaar van. Mijn instellingen staan namelijk gewoon goed ingesteld. HELP, wie weet een oplossing. Inderdaad, van Ziggo hoor ik niet veel... |
|
|
Decibert |
Geplaatst op 20-05-2009 12:16
|
Activiteit » Amstelveen (Casema) Berichten: 160 Lid sinds: 22-03-2009 |
@sadaste: Woon je in voormalig Multikabel, @home of Casema-gebied? En welke servers heb je opgegeven? Heb je wel eens email gehad van Ziggo over de instellingen van je emailclient?
Geen loonstrookje van Ziggo B.V.
De feiten scheiden van de emoties |
|
|
sadaste |
Geplaatst op 20-05-2009 23:11
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 19-05-2009 |
Hallo Decibert, Ja. ik woon in voormalig Casemaland. En als server heb ik pop.ziggo.nl ingesteld en ja, ik heb mail gehad van ziggo maar die gaf alleen aanwijzingen voor outlook en die heb ik vertaald naar Thunderbird. |
|
|
sadaste |
Geplaatst op 26-05-2009 13:35
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 19-05-2009 |
Niemand een oplossing? |
|
|
Decibert |
Geplaatst op 26-05-2009 13:47
|
Activiteit » Amstelveen (Casema) Berichten: 160 Lid sinds: 22-03-2009 |
Heb je als accountnaam/gebruikersnaam het volledige emailadres opgegeven of alleen het gedeelte voor het apenstaartje? Probeer eerst eens of het veranderen van die instelling verschil maakt. Dat is iets waar veel mensen op stuk lopen, maar dat zou in dit geval alleen de oorzaak kunnen zijn als alleen de POP-server daar moeilijk over doet en de SMTP niet, wat me raar lijkt. Maar wie niet waagt, die niet wint.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V.
De feiten scheiden van de emoties |
|
|
erwinvos |
Geplaatst op 26-05-2009 15:17
|
Activiteit Berichten: 78 Lid sinds: 31-01-2009 |
Verwijder je mail account eens uit outlook express en maak hem opnieuw aan. pop.ziggo.nl smtp.ziggo.nl gebruikersnaam: wachtwoord: Test je instellingen als dat mogelijk is en het zou moeten werken. |
|
|
Bitfreak |
Geplaatst op 26-05-2009 17:21
|
Beheerder » Onnen » 9755PE » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » Fritz!Box 7490 » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 370 Lid sinds: 21-03-2009 |
Yep ,zo ging het ook bij mij werken met Thunderbird. Niks geen mail.ziggo.nl wat volgends de handeiding ingevuld moet worden. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 26-05-2009 20:05
|
Activiteit Berichten: 74 Lid sinds: 29-05-2008 |
Stel eens het IP adres in ipv. de hostname, wil ook nog weleens helpen. IP: 212.54.34.9 Quote C:\Users\user>nslookup smtp.ziggo.nl Server: resolver1.opendns.com Address: 208.67.222.222 Niet-bindend antwoord: Naam: smtp.ziggo.nl Address: 212.54.34.9 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mail werkt niet in outlook express', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
gewenste mail verdwijnt direct in ongewenst | Ziggo Gebruikers Groep | : 5 | 01-05-2023 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |
Advertentie