Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo van analoog naar digitaal
averberkt
Kan iemand mij vertellen of ik met een gerust hart kan overstappen naar digitale T.V.?
Ik heb nu nl. analoge T.V., maar heb al langer digitale in het pakket bij Tele 2.
Waar het de kosten betreft is dat natuurlijk dubbel op, maar ik had Ziggo erbij wegens
diverse zenders die Tele 2 niet aanbiedt.

Als ik de digitale TV opzeg bij Tele2 scheelt dat Eu. 120,= per jaar, omdat het
maandbedrag van de analoge TV bij Ziggo niet wijzigt bij overstap naar digitaal.

Uiteraard moet ik wel eenmalig kosten maken voor de decoder,

Decibert
Overstappen op DTV is zo´n beetje het meest risicoloze wat je kunt doen bij Ziggo, zeker als je al RTV hebt.

De decoder kun je het best in de winkel aanschaffen let er wel op dat alles er dan bij zit, zoals de Smartcard!) zodat je gen verzendkosten hoeft te betalen en je niet een paar weken hoeft te wachten. Het installatiepakket kost bij Ziggo €99,-, let er dus op dat je niet meer betaald in de winkel.
Handig ook is even te controleren dat de ontvanger die je koopt Ziggo-gecertificeerd is.
Als je dit doet voor het eind van de maand kun je een bon uitprinten van de website, dan krijg je €25,- retour op het aankoopbedrag.

Het enige belangrijke is dat je je Smartcard registreert bij Ziggo. Betekent gewoon het nummer wat op het bijgeleverde kaartje staat doorgeven via het antwoordkaartje, via de website of telefonisch via de klantenservice. En dan ben je al klaar.
Gewijzigd door Decibert op 26-05-2009 17:03
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo van analoog naar digitaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023