obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Zijn er meldingen van werkzaamheden op de website van Ziggo? Zo ja wat wordt er gemeld. Ervaart u een probleem hiermee?
 Onderwerp afdrukken
Servicebericht: Werkzaamheden Ziggo netwerk, nacht 2 op 3 juni 2009 !
Gigabyte
Geachte abonnee,
In de nacht van dinsdag 2 juni op woensdag 3 juni 2009 zijn wij druk bezig om ons netwerk te verbeteren.
Dit heeft tot gevolg dat de verbinding met het internet enkele minuten wordt onderbroken.
Telefoneert u ook via de kabel, dan wordt ook deze verbinding kortstondig verbroken.
Om de overlast zoveel mogelijk te beperken, voeren wij deze verbeteringen uitsluitend tussen middernacht en zes uur 's ochtends uit.

Is dit alleen regio Utrecht of heeft iedereen deze mail ontvangen ?
Gewijzigd door Gigabyte op 30-05-2009 20:39
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
Puma
Alleen regio Utrecht!

Hier in de regio is het al afgerond.
 
Gigabyte
Dank je voor je info Puma! Smile
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
Gigabyte
Zo die hebben we overleefd, die werkzaamheden.
Volgens mijn modem heeft die afgelopen nacht om 3 uur een resetje gehad.Smile

Nu klapt net mijn internet verbinding eruit, modem en router gereset en een heel nieuw IP adres gekregen, eentje uit de 94 serie.
Ze zijn dus nog druk bezig. Wink

Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
Gunitstaa
Aan Ziggo

Hallo tis nu 7 Juni en ik heb nog steeds last van slome verbingen duurt zo lang voordat
ik een website kan openen en met spelletjes heb ik een ontzettend hoge ping
kan dit er mee te maken hebben ? tis nu al ruim 5 dagen dat ik dit heb.

BVD

Danny
 
Gigabyte
Ziggo zelf zal dit waarschijnlijk niet lezen, al zijn er wel wat mensen in dit forum die misschien wat meer voor je kunnen doen.
Als je uit regio Utrecht komt dan kan dit er mee te maken hebben.

Wat je nu nog kan proberen is je modem en eventueel router te herstarten.

Zie link voor meer instructies: http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...#post_4298

Bel of mail Ziggo even als de problemen aanhouden.
Gewijzigd door Gigabyte op 07-06-2009 22:27
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
Gunitstaa
Aan Gigabyte

Hey bedankt voor je info en hulp heb al 5 dagen last van dit traag internet hoge
pings met spellen.

Ik zag dat je een post had gemaakt over het netwerk 2-3 juni
dat jullie er druk mee bezig waren , mss dat het de gevolgen er van zijn dat ze
hier nu ook bezig zijn.

Ik zag een post van *PUMA* ---> Alleen regio Utrecht!
Hier in de regio is het al afgerond, ik woon toevallig in Utrecht :p ,vandaar me vraag hier naar toe.
Heb ook al wat keren me modem af gesloten en opnieuw aan gezet maar zelfde gebeurtenis.

2 dagen geleden had ik ziggo gebeld en zouden er werk van maken maar nog niets aan gemerkt,
dus was alleen benieuwd naar de forum post over dat netwerk verbetering Grin, maargoed ik wacht rustig
af en zal morgen nog ff een belletje geven.

Bedankt voor je tijd Gigabyte en je hulp over het modem gebeuren maar al geprobeerd Grin.

Regards Danny
 
Gigabyte
@ Gunitstaa,
Graag gedaan ! Smile
Vraagje, heb je een Motorola SBV 5121E modem?
Gewijzigd door Gigabyte op 07-06-2009 22:49
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
Gunitstaa
Aan Gigabyte

Hey, ja ik heb die modem klopt.
Zoverre is me internet perfect, het is altijd
de avond dat het klote gaat.

groet Danny
Gewijzigd door Gunitstaa op 08-06-2009 08:08
 
Gigabyte
Hoi Danny,
Als het alleen in de avond uren is dan lijkt het meer op capaciteit problemen van Ziggo.

Wat je nog kan proberen is:

Als je een draadloos router hebt kun je contoleren of er iemand is die van jou lijn gebruikt maakt.

Tijdelijk Open DNS servers instellen zie link voor meer info: https://www.opendns.com/start/
Of voor duidelijke Nederlandse info: http://www.xpvista.nl/forum/viewthrea...8#post_158 Wink

Grtje,
Gigabyte. Smile
Gewijzigd door Gigabyte op 08-06-2009 21:50
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Servicebericht: Werkzaamheden Ziggo netwerk, nacht 2 op 3 juni 2009 !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie