Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Snelheidsverhoging Ziggo.....
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 22-02-2010 22:18
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Als je het maar bij dreigen houdt,want je kunt ze niets maken aangezien je gewoon goed internet hebt.......al die verhogingen zijn extra service en kun je geen rechten aan ontleden................helaas.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
bartgrefte |
Geplaatst op 22-02-2010 22:21
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 13 Lid sinds: 22-02-2010 |
I know, I know... |
|
|
bartgrefte |
Geplaatst op 23-02-2010 10:12
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 13 Lid sinds: 22-02-2010 |
Zal dat eens proberen ![]() Laat ik die "dreiging" met storneren abo kosten nog even wachten ![]() |
|
|
bartgrefte |
Geplaatst op 23-02-2010 17:21
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 13 Lid sinds: 22-02-2010 |
Quote Stefan73 schreef: Ik heb hetzelfde meegemaakt hier in Tilburg, Kennissen hadden al de verhoogde snelheid behalve ikzelf dus. Oneindig met Ziggo gebeld,monteur langsgeweest,allemaal zonder resultaat. Uiteindelijk bleek dat mijn profiel niet goed was ingesteld waardoor niet de juiste snelheid werd doorgegeven. mijn advies is mail naar Ziggo en vertel in de mail dat je profiel onjuist staat ingesteld. na een paar dagen het modem resetten en voila dan heb je de juiste snelheid. -> Quote Geachte heer Grefte, Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld betreffende uw internet snelheid. De snelheidsverhoging voor uw regio wordt gefaseerd ingevoerd. Modemprofielen zullen automatisch aangepast worden wanneer de wijzigingen in het netwerk in uw gebied gereed zijn. Wij hopen u zo voldoende te hebben ge?nformeerd. Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Bel met uw Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (€ 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting. Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice. Bovendien stelt u al uw vragen eenvoudig via het online contactformulier op www.ziggo.nl/contactformulier. Uiteraard wanneer het u uitkomt. Met vriendelijke groet, J. van * Afdeling Klantenservice Ziggo Shitload aan overbodige lege regels weggehaald, blijkbaar heeft er iemand bij Ziggo een hangende ENTER-toets... Hebben ze de snelheden hier nu wel of niet doorgevoerd?! Enschede staat nog steeds in het lijstje met steden die de nieuwe snelheden al zou hebben... Gewijzigd door bartgrefte op 23-02-2010 17:23 |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 23-02-2010 17:27
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Blijkbaar werken ze bij Ziggo toch met wijkcentrales en is jouw centrale nog niet geüpgrade.......... Toch maar afwachten dus,het is niet anders Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
bartgrefte |
Geplaatst op 23-02-2010 17:30
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 13 Lid sinds: 22-02-2010 |
Als het aan de centrale ligt, dan moeten ze eens ophouden met beweren dat de gehele stad al nieuwe snelheden heeft.... En hadden ze die email in november ook niet moeten sturen dat ik nieuwe snelheden zou hebben hier. Gewijzigd door bartgrefte op 23-02-2010 17:31 |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 23-02-2010 17:41
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Dat is inderdaad niet netjes,maar daarvoor moet je dan klagen bij Ziggo zelf,daarvoor is het forum niet bedoeld.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
bartgrefte |
Geplaatst op 23-02-2010 17:43
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 13 Lid sinds: 22-02-2010 |
Wat denk je dat ik al een paar keer heb gedaan ![]() Het helpt alleen niet. Daarnaast wist ik niet dat ze er nog mee bezig waren, aldus laatste antwoord van hun. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 23-02-2010 17:49
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Het probleem is,zolang Ziggo nog adverteert met de max van 50/5 bij Alles in 1 extra kunnen we nog niet veel doen want dan is de verhoging niet volledig en kunnen we volgens mij niet veel anders doen dan wachten. De discussie op zich is wel grappig alleen bereiken we er nog geen mee............ ![]() ![]() Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
bartgrefte |
Geplaatst op 23-02-2010 17:52
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 13 Lid sinds: 22-02-2010 |
Niet dat het uitmaakt maar ik heb Z3, niet alles in 1 extra ![]() Daarnaast, als er staat dat Enschede de nieuwe snelheden heeft, dan neem ik aan dat ze alle pakketten bedoelen, toch? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging Ziggo.....', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! | Klacht over Ziggo | : 6 | 04-04-2025 |
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |