Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
Pagina 2 van 2: 12
|
Ziggo webmail
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 08-01-2012 00:19
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Noem eens een nadeel, da's eigenlijk het hele verhaal! |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 08-01-2012 18:08
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Eentje maar? Hmmz... er zijn er wel meer te bedenken. Echter datzelfde nadeel hebben andere gratis providers zoals hotmail ook. Bij Gmail is het zo dat alle emails die je zelf verwijderd, toch langere tijd bewaard worden, als reden wordt aangegeven om accounts te kunnen restoren als er iets mis gaat. Dat is iets wat andere email providers niet doen. Dat kun je als voordeel zien, maar wij doen dat niet eens op hosting servers. Internet providers doen dit niet eens, dus dit mag je in het kader van de privacy best als behoorlijk nadeel zien. Maar voor de rest heeft het eigenlijk geen nadelen als je het niet erg vindt dat je ip gekoppeld wordt aan je gegevens. Tenzij je fake gegevens hebt ingevuld uiteraard. En als je het niet erg vindt dat de US regering een achterdeur heeft en mag meekijken indien ze dat nodig vinden. Greetings, Black Tiger
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 08-01-2012 18:18
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Da's meer in het kader van "indien je wat te verbergen hebt" moet je spoken zien. Voor mij geen nadeel dus. next. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 08-01-2012 18:21
|
Beheerder » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2864 Lid sinds: 07-04-2011 |
Ja in het kader van "als je niets te verbergen hebt" kun je wel alle privacygevoelige onderwerpen wegwuiven, dus da's geen argument. Next.
Greetings, Black Tiger
|
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 08-01-2012 18:34
|
Laat ik het anders zeggen, elke provider moet op verzoek van de rechtelijke macht inzage geven, gratis of niet. Of je gegevens commercieel gebruikt worden is aan de gebruikers zelf. Er is niemand die nooit spam ontvangt. Ja. non pc gebruikers. Het is en blijft een kwestie van zorgvuldigheid, je laat je ID kaart ook niet overal slingeren. Discipline heb je in het papieren leven, dus ook het digitale leven blijft opletten geblazen. Vinkje hier, vinkje daar, je komt het overal tegen. |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 08-01-2012 18:51
|
Quote op verzoek van de rechtelijke macht inzage geven, gratis of niet Dat klopt, maar hier moet er dan een gedegen verdacht zijn en alleen bij zware misdrijven, in de States ligt dat heel anders. Daarnaast is het nog een verschil dat men in Nederland moet bewaren omdat het wettelijk moet in tegenstelling tot zogenaamd om backup redenen zoals Gmail doet en dan is er nog de vraag in welke vorm. Of de gegevens commercieel gebruikt worden is niet 100% aan de gebruiker zelf alhoewel die er wel invloed op heeft. Maar dit is gewoon een nadeel van Google vind ik zelf, doch dat heb je als je met een commercieel bedrijf in zee gaat. De twee grootste voordelen van Google vind ik zelf: 1.) Een meer dan adequate spambestrijding, beter dan bijv. bij Hotmail. 2.) Punten in de namen blijven bij jouw account horen. Dus of ik nu blacktiger of black.tiger als email adres heb, da's beiden van mij. Als het van mij zou zijn dan.... want helaas was die accountnaam al bezet. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo webmail', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo probleem met sky showtime | Klacht over Ziggo | : 2 | 30-06-2024 |
Student op zoek naar klantnummer Ziggo | Algemeen | : 4 | 22-04-2024 |
Ziggo VAW | Klacht over Ziggo | : 2 | 19-01-2024 |
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing | Klacht over Ziggo | : 4 | 24-12-2023 |
Ziggo Safe Online | Algemeen | : 2 | 30-11-2023 |
Advertentie