Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo App werkt niet niet meer
stefantv
Opvallend.. Sinds gisteren heb ik precies hetzelfde probleem op mijn android tablet. Altijd tv kunnen kijken via de ziggo tv app (overigens in cogas gebied). Sinds gisteren precies dezelfde melding als jou. Als ik de diagnose uitvoer krijg ik de melding dat ik overal aan voldoe en het dus gewoon zou moeten werken.

Waarschijnlijk dus een probleem bij ziggo? Een herinstallatie en de cache etc. verwijderen heb ik meerdere malen geprobeerd maar geen resultaat.

kobus1960
Oke, afgezien van het feit dat Apple's niet meer werken met de Ziggo app na
het jailbreaken op 6.1. (Ik zit niet in Cogas gebied.) De android mobiel van
m'n vrouw werkt hier wel gewoon....Zou het aan Cogas gebied liggen??

Rik65
Nee, niks ge-jailbreaked. Alles zoals het uit de doos kwam, iPhone, iPad, Samsung SIII en LG L7. Ik vermoed dat de check op mijn rechten niet meer goed gaat. In dat geval kan ik er niets meer aan doen en is het wachten op Ziggo/Cogas. Tot die tijd vanuit bed maar weer ouderwets TV kijken met beeldbuis TV Smile

Bedankt voor alle reacties en ik laat hier wel even weten wanneer (en hoe) het verholpen is.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 29 2013 17:23:16:
En ja hoor, veel sneller dan gedacht is alles weer in orde. Zojuist het even geprobeerd en het werkt als vanouds. Ik weet niet of er iemand ergens 'aan de knoppen' heeft gezeten, maar als dat zo is: ontzettend bedankt!
Gewijzigd door Rik65 op 29-03-2013 17:23

VloeibaarGoud
Hier in @Home gebied (5401) werkt het ook niet. De hele app doet het behalve het kijken?!
Ik krijg de melding: TV kijken is nu niet mogelijk.
Bij mijn account gegevens sta ik goed ingelogd met verder geen melding zoals de topicstarter.

Al met al niet fijn en hoop dat het snel weer werkt...

Mijn iPhone 5 (iOS 6.1.3)werkt wel, merk ik nu?!
iPad2 (iOS 6.1.3) werkt niet.

Het schijnt nu weer te werken....alsof er idd aan de knoppen is gedraaid...
Gewijzigd door VloeibaarGoud op 04-04-2013 23:49
Ziggo Alles-in-1-plus, Digitaal totaal pakket, HDpakket, eredivisielive, 2x CI+, 1x philips decoder
Scientific Atlanta Webstar epx2203Sad
Heb nu een Ubee Grin

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo App werkt niet niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
afspraak niet nagekomen door ziggo Klacht over Ziggo : 3 14-08-2025
Ziggo smartwifi app Storing : 5 22-07-2025
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024