Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Ik word gek van Ziggo!!!
Decibert
Had makkelijk in 1 post gekund. En heb je ook iets bij te dragen aan de discussie? De klaagmuur hebben we niet voor niets op dit forum.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties

erwinvos
Blijkbaar zijn de problemen opgelost
543451902

DutchWilly
Hallo allemaal..

Tegenwoordig bel ik maar 1keer naar Ziggo ,daarna neem ik meteen contact op met COAX.
Dit kost nooit zoveel als die telefoontjes.
eer dat je je geld terug hebt bij Ziggo heb je het allemaal al weer aan telefoonkosten besteed! Dus 1 keer en dan meteen naar COAX
En ja hoor die hebben tot heden alles 100% opgelost.
Ben er meteen lid vangeworden die 7,50 per jaar geef ik liever daaraan dan ze aan ZIGGO te schenken!!!!Smile
Groeten D.Willy

Shems
Hallo,

Dat is een goeie, COAX. Kan het bijna niet geloven. Lossen zij het wel ineens goed op, écht ?!?

Eigenlijk ben ik op zoek naar alle gegevens omtrent het netwerk van ziggo dus; dns's, dc's, forests en de hele rataplan van adressen erbij. Ik weet dat ik bij de klantenservice "euh ..." of "Verstrekken we niet ..." krijg. Ik hoop dat iemand hier dat weet. Anders vraag ik het COAX wel, als dat kan. Het is bedoeld om netwerk configuraties met elkaar te verelijken om het beter te begrijpen, professionele doeleinden.

MvG, Shems

Voorbeeld erbij gedaan...
Shems voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Shems op 10-06-2009 19:13

rrozema
domain controllers en forrests zijn specifiek voor Microsoft netwerken. Geen ISP haalt het in z'n hoofd om een Microsoft netwerk te gebruiken voor z'n klanten platform. DC's en forrests zul je dan ook niet vinden.

De rest van de informatie kun je -voor jouw deel van- het netwerk eenvoudig vinden met standaard tooltjes als tracert, ipconfig, nslookup etc.

erwinvos
En als zouden ze dat wel doen, dan gaven ze je die informatie nog niet. Ze kijken wel uit.
Gewijzigd door erwinvos op 12-06-2009 09:51
543451902

Shems
Je weet blijkbaar nog niet genoeg om hierover mee te praten.
Een isp gebruikt wel degelijk een vergelijkbare configuratie.

De tools die je voorstelt zijn de meest simpele. Die geven de structuur niet aan.

erwinvos

Shems schreef:
Je weet blijkbaar nog niet genoeg om hierover mee te praten.
Een isp gebruikt wel degelijk een vergelijkbare configuratie.

De tools die je voorstelt zijn de meest simpele. Die geven de structuur niet aan.

Beste Shems

Leuk dat je je hebt aangemeld op het forum, maar sorry dat ik het zeg, ik vind het niet erg leuk om gelijk commentaar te geven op iemand en dan op de manier zoals jij doet. Ik ga er van uit dat je op de tekst van Rrozema duidt maar ik denk dat hij wel degelijk weet waar hij over praat. Hij is niet iemand die zomaar iets zegt.
Dus hou het leuk en probeer positieve oplossingen aan te dragen en ga niet de populaire jongen uithangen. We zijn hier om elkaar te helpen.
543451902

Shems
Ik wil het leuk houden maar tegelijkertijd ook uitdagend.

Vind het jammer dat je mijn post zo negatief interpreteert.

Dat is de bedoeling niet. Mijn bedoeling was dat gebruikers iets zouden vinden als

http://nl.wikipedia.org/wiki/Megabit

http://en.wikipedia.org/wiki/Megabit

Wat de tekst van Rozema betreft, denk ik dat Rozema mij aan het testen is.

Dus hou die klauwtjes voorlopig maar in. Het is goed bedoeld hoor, poes ... lol
Gewijzigd door Shems op 14-06-2009 06:27

erwinvos
Waarom zou rrozema reageren op een vraag van een gebruiker met de bedoeling iemand te testen?

Ik zeg, blijf bij het topic en als je denkt dat iemand je "test" benader hem dan via een PM en houdt het topic zuiver.

Dank
543451902

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik word gek van Ziggo!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
afspraak niet nagekomen door ziggo Klacht over Ziggo : 3 14-08-2025
Ziggo smartwifi app Storing : 5 22-07-2025
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg! Klacht over Ziggo : 6 04-04-2025
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024