obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Modem zonder gebruiksaanwijzing
Ria666
Hallo,

Enkele dagen geleden kreeg ik een e-mail met het bericht dat ik een nieuw modem zou krijgen.
Vandaag is hij bezorgd, een Arris Model TM702B. Tot mijn ongeloof (ik heb diverse malen de boel nagekeken), zat er geen gebruiksaanwijzing bij.

Alleen maar dat hij geactiveerd moest worden. Hoe? daar was niet eens summiere informatie over.

Ik heb hem aangesloten en wat ik al verwachtte was waar: geen verbinding en ook geen enkel idee waar ik de activatiecode kwijt moest.

Aangezien ik ook telefoon heb bij Ziggo kan ik ook niet om life assistentie vragen, omdat die het dan ook niet doet.

Graag zou ik willen weten hoe ik een verbinding tot stand kan brengen en ook of ik niet gewoon bij het oude modem kan blijven; die werkt volgens mij goed.
 
Ria666
Dit is opgelost.
 
Puma
Wijst op zich vanzelf.

Je sluit je modem aan en je opent je browser. Je krijgt automatisch een opvangpagina van Ziggo, namelijk "www.ziggo-activatie.nl".

Je klikt op volgende en voert de gegevens in. Na circa 2 min is modem weer online en kun je Internetten.
 
Ria666
Nee, dat was niet zo, anders had ik deze post niet hoeven plaatsen. Na anderhalf uur een onregelmatig knipperend modem was er nog niks gebeurd, geen activatiescherm. Ik kreeg geen IP. Na het weekend heb ik Ziggo gebeld die het modem activeerden. Daarna heb ik een paar minuten kunnen surfen.
Het probleem is door onbekende reden gedeeltelijk opgelost. Ik vlieg er nog vaak uit.
Ik heb inmiddels een draadloos abonnement elders gekocht, wat 't uitstekend doet, als zekerheid.
Gewijzigd door Ria666 op 15-08-2009 23:44
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem zonder gebruiksaanwijzing', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie