obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
sites die niet openen
Zippo
Meerdere keren per dag worden die blocklistst geupdate!

Het forum daar is wel actief, kijk maar eens op deze link; http://www.bluetack.co.uk/forums/inde...62&act=idx
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jukommerce
Mijn huidige Ip-adres staat genoteerd in de PBL van SpamHaus(R). Aan microsoft heb ik, via een anonieme proxy, support aangevraagd, waarom ik hun websites zoals hotmail.com niet meer opkan.

Op advies van de fabrikant van mijn firewall heb ik de firewall even uitgezet... hotmail proberen te bereiken (lukte opnieuw niet)... en weer aangezet.

Via "CMD /K TRACERT HOTMAIL.COM" heb ik bovendien ontdekt dat de fout is dat er een structurele Time-out ontstaat NADAT de servers van NTT worden bereikt.

De "tips" van de klantenservice van @home zijn tot nu toe zinloos gebleken! Dus ik richt mij tot mijn forumvrienden. Met andere woorden: wat denkt u, na het lezen van het bovenstaande, wat hier aan de hand is?
 
Zippo
Duidelijk een blokkade dus aan de kant van de gewenste website.
Vermoedelijk is dit ook de reden dat uitgaande mail alleen nog via smtp.home.nl mag lopen. Dit om spam te voorkomen.

Onlangs hebben verschillende ADSL providers nog maatregelen genomen. Zie http://orange.gebruikers.eu/forum/vie...#post_7427

Spam ip komen geautomatiseerd op blacklists terecht. En met dynamische ip adressen kun je mooi de dupe worden.Angry

Maar kun je niet je modem eens uitzetten en kijken of je een ander ip adres hebt gekregen na het opstarten? (modem 30 minuten uit) Misschien ben je dan wel van al je problemen af.:p
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
shadow
Maar kun je niet je modem eens uitzetten en kijken of je een ander ip adres hebt gekregen na het opstarten? (modem 30 minuten uit) Misschien ben je dan wel van al je problemen af.:p[/quote]

Dit heb ik ook al geprobeert maar dat mocht ook niet helpen.
Maar weer gebeld met de helpdesk maar hier ben ik ook niks mee opgeschoten.
 
jukommerce
@ ATlocalhost & Shadow: nee, een IP-adres bij @home is niet volledig dynamisch. Je krijgt bij @home slechts één keer per week een nieuw IP-adres. De stekker uit de modem trekken helpt dus totaal NIET.

@ Shadow: veel succes met de helpdesk van @home. Ik bel ze voorlopig niet meer op want zij zijn m.i. het lokaal tarief niet waard. Wat uit een boekje voorlezen kan ik zelf ook wel. Wel heb ik ze nog wat screenshots opgestuurd. Kennelijk nemen ze dit wel serieus want ik heb nog geen antwoord (en een snel antwoord is voor een ingewikkeld probleem vaak een slecht antwoord).
 
Zippo

Quote

jukommerce schreef:
Wel heb ik ze nog wat screenshots opgestuurd. Kennelijk nemen ze dit wel serieus want ik heb nog geen antwoord (en een snel antwoord is voor een ingewikkeld probleem vaak een slecht antwoord).


Optimist! Cool
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jukommerce

Quote

ATLocalhost schreef:
[quote]Optimist! Cool


Atlocalhost heeft helemaal gelijk gekregen. Dat doet mij oprecht pijn, want zoveel vertrouwen in @home HAD ik nog wel. @home heeft mijn e-mailtje helemaal niet inhoudelijk beoordeeld (hebben ze m'n prachtige screenshots wel bekeken?), maar stuurt een dom standaardmailtje met een verzoek om te bellen. Dat heb ik al vier keer gedaan en dat ga ik niet nog een keer opnieuw doen!
Ik had er nog zo duidelijk ingezet: "Graag uw inhoudelijke reactie."

Standaardantwoorden. Daar is @home dol op. Ook aan de telefoon zoeken ze iets op wat ze kunnen oplepelen. (let wel: we hebben het hier niet over pap, maar over serieuze klantproblemen)

En zolang ze m'n IP-adres niet veranderen heb ik een probleem. vooral met hotmail. Want de met een anonieme Proxy (http://www.megaproxy.com/freesurf/) kan ik alles bereiken behalve hotmail.

Overigens doet @home ook helemaal niks met spamklachten (http://www.ziggo.gebruikers.eu/articles/41224/spam) dus zal dit probleem voorlopig alleen maar groter worden. Dus binnenkort hebben we er heel veel forumvrienden bij die ook willen meepraten over dit probleem!
 
Zippo

Quote

jukommerce schreef:
Atlocalhost heeft helemaal gelijk gekregen. Dat doet mij oprecht pijn, want zoveel vertrouwen in @home HAD ik nog wel. @home heeft mijn e-mailtje helemaal niet inhoudelijk beoordeeld (hebben ze m'n prachtige screenshots wel bekeken?), maar stuurt een dom standaardmailtje met een verzoek om te bellen. Dat heb ik al vier keer gedaan en dat ga ik niet nog een keer opnieuw doen!
Ik had er nog zo duidelijk ingezet: "Graag uw inhoudelijke reactie."

Standaardantwoorden. Daar is @home dol op. Ook aan de telefoon zoeken ze iets op wat ze kunnen oplepelen. (let wel: we hebben het hier niet over pap, maar over serieuze klantproblemen)


Ik spreek uit ervaring. Je loopt tegen een figuurlijke hindernis op, zonder dat er zicht is die hindernis te kunnen nemen. Uiteindelijk geef je het op

Quote

jukommerce schreef:
Dus binnenkort hebben we er heel veel forumvrienden bij die ook willen meepraten over dit probleem!


Ze zijn allemaal welkom!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
jukommerce
Ik opper een suggestie voor verbetering van de klantenservice van @home. Het lijkt mij redelijk dat iemand maximaal(!) 2 x met de klantenservice van @home belt inzake hetzelfde onderwerp.

Na de tweede keer kan @home het volgende aanbieden: we gaan het probleem nu oplossen en u krijgt technische ondersteuning. Als wij uw problemen hebben veroorzaakt dan is die oplossing gratis, maar blijkt dat het probleem door uw eigen computer wordt veroorzaakt dan betaalt u de technische ondersteuning (= 60, 70, 80, 90 euro) zelf!

Redelijk, toch?
 
Zippo
Voor de klant wel! Maar voor @home niet. Door serieus problemen op te lossen hebben ze meer mensen en kennis nodig en dat kost geld.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sites die niet openen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie