obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
problemen ziggo linksys router internet snelheid valt weg
dt
Hoi Allen

Ik heb maanden lang problemen gehad met mijn internet, dwz tijdens downloaden viel snelheid steeds weg 9er was zelfs zo'n 30 sec geen verbinding). Na gebeld te hebben met helpdesk van zowel ziggo als linksys ben ik er uiteindelijk achter gekomen wat het probleem was.

Het probleem zat simpel in (de instellingen van) mijn download programma. Ik gebruikte bittorrent. Ik ben overgestapt naar utorrent en..... probleem is verholpen. Bittorrent zorgde er op de een of andere manier voor dat de linksys router overbelast raakte en vast liep.

hopelijk kan ik jullie hier mee helpen. het is in elk geval te proberen.

MVG Dennis Smile
 
Puma
Ik denk dat je andere programma teveel connecties maakte, waardoor de router onderuit ging. Stel in Utorrent dat een torrent 10000 connecties mag maken en ook nu zal je router eronderuit gaan.
 
dt
klopt idd, bij bittorrent lukte het me echter niet goed om deze instellingen te wijzigen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen ziggo linksys router internet snelheid valt weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Advertentie