obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Klacht bestelling Interactieve TV ontvanger
Robbieg
Zojuist voor de 3e keer gebeld met de Ziggo bestellijn. Ik wilde op 28 november graag de interactieve tv ontvanger, aangezien deze voor nieuwe klanten bijna 300 euro goedkoper was dan bestaande klanten heb ik gevraagd voor een tegemoetkoming. Deze kon de desbetreffende verkoopster niet bieden. Nadat ik later heb teruggebeld heeft een vriendelijke meneer van jullie bestellijn me verteld dat het wel mogelijk was als ik mijn abbonnement zou opzeggen en onder een andere naam kan bestellen. Ik kon dan zelfs mijn telefoonnummer behouden.

Nu een MAAND later wordt me verteld dat dit niet mogelijk is en tot twee maal toe mijn bestelling wordt geannuleerd door de teamleider... (zonder overleg en mij dit te laten weten)
Mijn opzegging is ook ongedaan gemaakt zonder dit met mij te overleggen.Frown
Dus is kan niet een nieuwe bestelling doen op mijn vrouw haar naam...
Zelfs mijn opzegging wordt zonder overleggen geannuleerd...

Nu geen stap verder gekomen na een maand aan het lijntje te zijn gehouden!!!!Shock
Als jullie mij dit meteen hadden verteld dan was ik meteen naar een andere aanbieder gegaan... Ook zou een aanbieding voor bestaande klanten van deze tv-ontvanger een hele hoop irritatie hebben voorkomen. Iig een klant...
 
Puma
Beste,

Ik snap dat je zeer gefrustreerd bent van je ervaring met Ziggo.
Ik wil graag het volgende duidelijk maken:

Forum Ziggo is een onafhankelijke website welk volledig los staat van firma Ziggo BV. Je kunt hier komen als je klachten hebt. Wellicht dat er iemand tussen zit die je, veelal technische, klachten kan verhelpen!
Met andere woorden. Je hebt hier te maken met klanten van Ziggo en niet met de klantenservice van Ziggo!

Wat je klacht betreft. Nieuwe klanten krijgen altijd kortingen en bestaande niet! Ik heb dat onlangs weer mogen ervaren bij mijn mobiele provider. Ik mocht 100 euro bijbetalen voor een toestel, terwijl een nieuwe klant deze gratis kan krijgen met een goedkoper abonnement! Ik ben inmiddels 9 jaar klant bij dat bedrijf!

Wat je kunt doen. Alles opzeggen en overgaan naar een provider en weer teruggaan, indien wenselijk, naar Ziggo, om te kunnen profiteren van de actie.

Groet,

Puma
Gewijzigd door Puma op 31-12-2009 11:14
 
MisterSenseo
Aanvulling op voorgaand bericht:

De uitspraak over nummer meenemen als je op een andere naam neemt..........dit klopt niet !!!!!!!!!!
Nummerportering gaat alleen goed,wanneer de aanvraag identiek is aan de naam op het bestaande nummer.
Zodra je een abonnement neemt met nummerbehoud en er wijkt 1 letter af,gaat het mis,eigen ervaring.
Voorbeeld: naam van abo waar nu telefoon op zit is J.Jansen en je vraagt Ziggo AiE aan op Jan.Jansen krijg je never en nooit je nummer geporteerd.
Ik heb in het verleden geprobeerd de KPN lijn die op mijn vrouw haar meisjesnaam stond,op mijn naam bij Alice DSL geporteerd te krijgen en kwam er maanden later achter dat dit de reden was waarom er helemaal niets geporteerd werd,gelukkig verdween het nummer ook niet.

N.B:als je nu je abonnement bij Ziggo opzegt en je wilt naderhand van die aanbieding gebruik maken heb je pech met je telefoon,dan is je nummer verdwenen.

Erg lullig,maar zo werkt het nou éénmaal bij bestaande klanten,wat Puma ook al aangaf,iedereen krijgt aanbiedingen als je er al geen recht meer op hebt,that's life helaas.

Succes,MisterSenseo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht bestelling Interactieve TV ontvanger', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Spoedmonteur klacht Klacht over Ziggo : 12 14-07-2017
Klacht ziggo - Alle tv kanalen doen het niet Klacht over Ziggo : 8 15-12-2016
klacht Algemeen : 6 10-12-2016
storing interactieve televisie van Ziggo Storing : 4 22-11-2016
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo : 6 25-09-2016
Advertentie