Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Internet activeren
cosmo11
Sinds enkele dagen probeer ik internet te activeren, tik netjes de activatiecode in, het wachtwoord, kom hierna ook netjes in het vervolgscherm.

In dit scherm tik ik het emailadres en een wachtwoord in, dit wordt geaccepteerd, ik kom weer in een vervolgscherm, mijn gegevens zijn keurig opgehaald, mijn naam, mijn gebruikersnaam van een account dat ik eerder heb aangemaakt om facturen te bekijken, ook in dit scherm kan ik een wachtwoord intikken en bevestigen.

Echter ook is er een veld om het emailadres in te vullen, dit veld is echter niet te vullen en hierdoor kom ik dus niet verder, ik krijg al 2 dagen de melding dat er een storing is bij de klantenservice dus kan daar geen hulp krijgen. Ook kan ik via mijn account geen gegevens opvragen, ik ben niet bekend, vraag ik echter een nieuw wachtwoord op dan kan dit niet (technische storing). als ik op mijn emailadres mijn gegevens op wil vragen dan is dat emailadres niet bekend, dit terwijl ik verleden week nog een email ontvangen heb op dat adres van ziggo met de melding dat de factuur klaarstaat.

Is er iemand die hier een oplossing voor heeft of misschien bekend voor komt.

MisterSenseo
Erg knap dat je een email krijgt met je fuctuur........je hebt je internetaccount niet geactiveerd,dus waarvoor ga je een factuur krijgen?
Er is inderdaad een probleem met MIJN ZIGGO dus om de boel actief te krijgen stel ik je voor om Ziggo te bellen om je modem te activeren.
Er wordt om je MAC adres van je modem gevraagd,dit staat onderop je modem.
Door steeds weer te blijven proberen een emailadres aan te maken kon het wel eens zo zijn dat je de boel zelf in stress gelegd hebt,niet meer doen.
Als het niet lukt binnen 2 keer proberen,niet verder gaan,het wordt er alleen maar slechter op.

Als je gaat activeren via internet moet je niet het emailadres opgeven wat je al opgegeven had voor correspondentie maar een nieuw emailadres verzinnen,ik denk dat daar de fout zit,in dit geval.
Je probeert een bestaand emailadres te maken en dat lukt niet.
Probeer dit eerst een keer en als het niet meteen lukt zou ik lekker Ziggo bellen met de vraag om het voor je te activeren,daarna heb je toegang tot MIJN ZIGGO met je reeds bestaande gegevens welke er op je brief staan,en daar kun je alles aanpassen.

Let wel: er zijn nog steeds storingen op MIJN ZIGGO dus niet boos worden als het niet meteen lukt,gewoon de volgende dag weer proberen.
Het probleem is bekend en is een groot probleem,men werkt eraan.

Succes,MisterSenseo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

cosmo11
Dank je wel voor het antwoord, dat ik een mail krijg met de melding dat de factuur klaar staat is logisch, ik heb namelijk al een hele tijd tv en sinds een maand ook interactieve tv, hierdoor heb ik destijds een account aangemaakt. Maar ik zal het inderdaad eens proberen met een ander emailadres. Ziggo bellen heb ik al meerdere malen geprobeerd maar dan krijg ik slechts de melding dat er een storing is en daarna wordt de verbinding verbroken maar ik zal het nog eens doen.

cosmo11
Yep, vanochtend een vriendelijke medewerker van Ziggo aan de lijn gehad, heeft alles in orde gemaakt, nogmaals bedankt voor de tip.

Zippo
Ik had voordat ik mijn internet ging activeren al een account aangemaakt bij Ziggo. Daardoor was mijn email adres bekend en verliep de activatie probleemloos.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet activeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Advertentie