obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Een lampje op Ubee modem blijft oranje
ArsLP
Hallo allemaal, nou eindelijk na maanden wachten toch eindelijk een alles in 1 pakket Plus ontvangen.
Ik de boel aansluiten en bingo, contact. Alle 2 de telefoonlijnen doen het en ik heb internet.
Alleen niet de beloofde 20MB, ik kom amper op 11 uit via "Speedtest.net" 680310098

Nu blijft er ook een lampje op het modem branden en dan wel het lampje met het pijltje die naar boven wijst.
Moet dit lampje ook niet groen zijn?
 
MisterSenseo
Als je goed de handleiding had gelezen had je gezien dat dat ene lampje inderdaad oranje moet blijven,staat overduidelijk op de tekening aangegeven.
Wat betreft je snelheid,dat is niet goed,maar daarvoor hebben we iets meer info nodig.
Hoe heb je alles aangesloten,met nieuwe wandcontactdoos of niet,met splitter of niet,met versterker of niet,met de bijgeleverde bekabeling of niet?
Als je namelijk alles PRECIES volgens de handleiding hebt gedaan moet je minstens 18 Mbit download halen.Je upload is overigens in orde.

Succes,MisterSenseo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
ArsLP
Probleem is opgelost het was een verkeerde instelling in de 2de router die boven staat. Ik heb namelijk een van Modem naar router achter router systeem hier.
680893070
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een lampje op Ubee modem blijft oranje', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie