obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
modem elke dag resetten?
edruver
sinds de aankondiging van ziggo van een snelheids verhoging heb ik het maar even opgevolgd.via de test kwam ik in eerste instantie uit op een lullige 1,5 mb download...modem gereset en voila 22 mb..nu blijkt dat ik dat bijna elke dag kan gaan doen want als ik weer de pc opstart en ga weer online..dan 9 van de 10 keer zit ik op een snelheid van jandoedel. modem resetten en daar gaan we weer. is dat echt zon probleem van de ubee modem of ziggo probleem?.. elke dag dat ding resetten lijk me ook niets dan kan ik beter gewoon een timer er tussen duwen dat ie snachts de stroom er af haalt..toch?
bagger...
 
McBeukie
Is je modem niet gewoon stuk. Zeer vreemd dat hij de snelheid niet vasthoud
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
Undertaker
Ik heb net zo als beukie het idee dat je modem gaar is!
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
edruver
ik zal eens bij gaan houden hoe vaak ik moet resetten an kan ik ze dat in ieder geval meldenShock .. thanks..
 
edruver
ik heb inmiddels bericht van ziggo ontvangen dat de software en de ubee modem niet goed werken even wachten op nieuwe software. dus doen we dat maar.
groet Edruver
 
MisterSenseo
Zie mijn antwoord in dit topic
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem elke dag resetten?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie