obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions | Veelvuldig gestelde vragen over Ziggo. Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
overstappen?
senseotje
Ik zit al wat uurtjes dit forum door te lezen en zoek naar recente overstap problemen, behalve het niet opkomen dagen van de installateur kom ik de problemen van overstappen niet tegen, betekend dit dat er maar weinig problemen meer zijn?

ik zit er dus aan te denken om over te stappen naar de alles in 1 extra, tv met film`1 hebben we al van ziggo telefoon van de kpn en adsl van hetnet (kpn) is het verstandig dit te doen?

ik ben verplicht een route te gebruiken bij dit pakket, is het verstandig dit via de shop van ziggo te kopen, zit hier ook wifi op ( voor de WII)

als ik besluit over te stappen is het dan verstandig de adsl pas op te zeggen als alles rond is (net als telefonie) moet er nl niet aan denken dagen zonder internet te zitten

omdat we nu ookal alle zenders hebben van ziggo zijn we van plan de extra keuzepakketten te nemen voor 9.95 pm en de film pakket, zijn er dingen die jullie ons aan kunnen raden daar ik wel oren heb naar de Interactieve HD Recorder zoals On Demand films, tv theek of nog iets anders ( we kijken heel graag films)
dit zijn nogal wat vragen en ik zal er nog wl meer hebben, ik hoop dat er iemand is die mijn onzekerheid kan weg nemen en ik durf over te stappen naar ziggo
 
Zippo
Ik ben in januari overgestapt en dat is redelijk wel gegaan.
De gemaakte afspraken zijn echter niet nagekomen.

- te vroeg internet van Ziggo gekregen, i.v.m. de opzegtermijn van ADSL had ik een specifieke datum doorgegeven.
- telefonie heeft wat aanloop problemen doordat er een gat ontstaat tussen opzegging en aansluiting. Je kunt al wel bellen met een tijdelijk nummer, maar je eigen nummer komt pas later.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Ik denk erover de overstap van Tele2 Fiber naar Ziggo alles in 1 extra
te maken, het totaalplaatje is iets goedkoper en nog sneller ook.
Ga me hier eens goed inlezen, kan de stap rond 1 November maken.
 
McBeukie
Haha Kobus ik wist het wel ik ben ook bij Tele2 weggegaan na het tv debacel en ben uiterst tevrden met Ziggo Alles in 1 extra supersnel internet en tv kijken zonder storing. En alles is goed verlopen, geen overstapproblemen.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
senseotje
ik heb de keuze gemaakt en maandag over een week komt ziggo langs (hoop ik) om het spul aan te sluiten, meneer was ook nog zo vriendelijk te zeggen dat ik beter een route in de winkel kon kopen dan bij ziggo want die waren duurder.

ik ben zelf heel erg nieuwgierig naar het snelheids verschil, heb nu adsl van hetnet/kpn en krijg straks het hoogste van ziggo, wie verteld mij over het verschil??
 
Puma
Nou ja, het verschil is groot mits je ook gebruik maakt van die bandbreedte. Indien je veel download, zul je een wezenlijk verschil moeten merken in tijd. Maar beetje surfen en af en toe Youtube filmpje is niet merkbaar. Youtube laadt niet sneller bij een 120 Mb verbinding, als je van 8 Mb komt.
 
Codemeister
@senseotje:

De snelheid van ADSL is gekoppeld aan de afstand tot de centrale, en bij kabel niet. Mocht je dus net even te ver wonen om een degelijke snelheid bij een (A)DSL-provider te halen, dan zul je bij Ziggo een prima alternatief vinden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overstappen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstappen Algemeen : 4 22-01-2014
Overstappen Ziggo Algemene computer en software vragen. : 2 28-09-2013
DRAMA: overstappen op alles-in-1 Klacht over Ziggo : 18 16-03-2013
Overstappen naar Ziggo Alles in 1 pakket. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 36 10-12-2012
Aanbiedingen interactieve HD ontvanger/recorder nu ook voor bestaande klanten die overstappen naar a Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 10 01-11-2012
Advertentie