Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
modem omruilen
gertnl
Hallo,

Mijn zusje heeft een Z2 internet abonnement en zou dus 30 Mb download snelheid hebben. Ze komt echter niet verder dan 20 Mb, Upload is wel OK met zo'n 3,7 Mb.

Ze heeft de helpdesk gebeld en deze wist te vertellen dat haar modem die hogere snelheid niet aankon en ze dus een nieuw modem moest kopen!
Is dit een normale gang van zaken dat je moet betalen voor een modem als deze de snelheid niet aan kan als Ziggo de snelheid verhoogd?

Meen hier weleens gelezen te hebben dat Ziggo in die gevallen het modem omruilt voor een ander type.

Klopt het wat deze helpdesk medewerker zegt? Ik heb eerlijk gezegd mijn twijfels of dit verhaal klopt

Alvast bedankt!

Gert

flatcoated
Bij Ziggo heb je het modem in bruikleen.
Als het nodig is om de snelheid te halen welke bij het abonnement hoort,dient Ziggo het modem kosteloos om te ruilen.

kobus1960
Even 1200 bellen, en de helpdesk het modem laten nazien.
Dat kan vanaf Ziggo, is het modem niet toereikend, dan heeft
ze recht op een ander, zoals Flatcoated al aangeeft.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem omruilen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie