obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Geen analoog signaal
DVM
Hallo,

vrijdag ben ik verhuist naar een nieuw onderkomen en tegelijkertijd een Alles-in- pakket afgesloten bij Ziggo. Installatiepakket was keurig op tijd binnen, maar nu ik de splitter naar Data/Radio/Raio-TV heb geinstalleerd in de meterkast krijg ik helemaal geen signaal (van te voren niet geprobeerd, maar ik krijg de splitter niet meer uit elkaar). Dus geen analoog signaal bij de tv en geen verbinding met internet (niet draadloos en niet met draad).

Ik weet dat de vorige bewoners wel tv/internet hadden (al dan niet van een andere aanbieder), dus het zou in mijn ogen moeten werken.

Wat te doen en hoe kan ik controleren wat er fout gaat?

Groeten Dennis
 
MisterSenseo
Die splitter krijg je los door hem een kwartslag naar links te draaien en dan flink trekken,eventueel met wat bewegen.(wrikken)
Als je die eruit hebt kun je met een normale coax kabel testen direct op een tv of je signaal hebt.
Als je je splitter er éénmaal uit hebt..............een gigantische rotgooi geven richting Saturnus en hem nooit meer gebruiken!
Vervolgens via klikkerdeklik je installatie aansluiten.
Wat je ook even moet checken is in je bevestigingsbrief per welke datum je abonnement ingaat.
TV signaal heb je meestal direct,internetsignaal gaat pas in op de dag van je ingangsdatum of een dagje eerder.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen analoog signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie