obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Problemen met de zenders RTL5-6-7 en Veronica in Roosendaal
buuronp
Heeft iemand problemen met de zenders RTL 5 -6-7 en Veronica. Kijk dan eens op het Ziggo Event Channel (15 nu 20:50u Zondag 10-07-2011) en zie RTL 7 live. Ziggo heeft bekend gemaakt dat in Roosendaal KPN een zendermast heeft vervangen waardoor deze zenders niet meer voor iedereen te zien zijn. Nu blijkt dus dat dit via het Ziggo Event Channel wel kan wat dus betekend dat Zigo de zaak belazerd. Ze hoeven alleen de frequentie te veranderen. Alle mensen die afgelopen Zaterdag naar het RBC stadion zijn gekomen voor informatie hebben te horen gekregen dat de bekabeling binnenhuis de oorzaak is en dat deze moet worden vervangen. Ik raad iedereen aan om bezwaren te maken en eventueel juridische stappen te ondernemen als er al een installateur de bekabeling is komen vervangen. Denk er ook over om van provider te veranderen want Ziggo's betrouwbaarheid is....
 
kobus1960
Even voor de helderheid, je zit zelf in het "getroffen" gebied?
 
mesa57
Helas zijn er niet genoeg vrije frequenties om in het hele @home gebied de frequenties zodanig aan te passen dat er geen enkel conflict met digitenne is. En alleen voor Roosendaal de frequenties aanpassen kan niet. Verder vind ik het flauw dat je Ziggo aansprakelijk stelt terwijl KPN een zender in de lucht brengt en stoort op slechte binnenhuisbekabeling.
 
buuronp
Even reageren op mesa57
De "zogenaamde"slechte binnenhuis bekabeling, die overigens al 10 jaar prima functioneerde, wil ik vevangen door de kabel die mij beloofd is tijdens het bezoek aan de Ziggo wagen bij het RBC stadion. Dit is inmiddels al bijna drie weken geleden en nog geen kip of kraai vernomen van Ziggo. Samen met mijn buurman, die hetzelfde probleem heeft, hebben we alle gegevens laten noteren door een Ziggo medewerker (F Zwaving) die ons beloofde de "wel goede" kabel z.s.m. bij ons af te leveren. Helaas nog steeds geen zenders, wel een factuur en diverse poststukken dat het allemaal NOG beter wordt bij Ziggo.
Ik snap ook wel dat de druk erg hoog is maar een kabeltje regelen moet toch niet zo moeilijk zijn.
Misschien ben ik wel flauw maar als ik dit flik bij MIJN baas.......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met de zenders RTL5-6-7 en Veronica in Roosendaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Advertentie