obey-robots.txt
28 Juli 2017, 14:54
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 35% [12 stemmen]
35% [12 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 65% [22 stemmen]
65% [22 stemmen]

Stemmen: 34
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Monteur komt ook hier niet opdagen - nu groot PROBLEEM

Buddym
Help!!! Help!!! Help!!!

Gisteren ( 11 Aug) zou volgens afspraak en bevestiging brief een installatie monteur komen om bij ons alles in 1 pakket te komen aansluiten.
Van 12.00-18.00 uur met smart gewacht......HELAAS geen monteur en ook geen afmelding....
Om 17.30 voor de zekerheid of hij echt zou komen, ja hor meneer, kan uitlopen tot 18.30.
Ik wachten...tot uiterlijk 19.45 aangezien ik toen weg moest en in de tussen tijd nogmaals gebeld en vernomen dat hij zelfs tot 22.00 uur kon komen, gelukkig was mijn vrouw toen wel thuis en die heeft ook niemand gezien...
Mijn moeder heeft ook nog gebeld, maar die kreeg het voor elkaar dat we een vergoeding krijgen , echter wil ik mijn alles in 1 pakket, aangezien ik aanstaande dinsdag geen internet meer heb via Telfort.

Gisteren alles bij elkaar zeker anderhalf uur (10ct./pm) in de wacht gehangen bij de klanten service, als het l niet langer was...
Vandaag rond 8.00 opnieuw gebeld naar de klanten service, na weer lang in de wacht eindelijk iemand aan de lijn.
PAS op 26 augustus kan er een andere monteur langskomen.........de moed opgegeven.

Wat is dit in hemelsnaam voor organisatie?? Kan men daar niet plannen en ruimte vrij houden voor dit soort gevallen???Ziggo Monteur komt niet opdagen en dan kan er niet eerder iemand langs komen als 26 Augustus?? Sorry dat ik het zeg maar hier kan nog veel geleerd worden over klantenservice en relatiebeheer.

Als je dan vraagt of ze het anders niet kunnen opsturen zodat ik het zelf installeer krijg je te horen dat het kan, maar dat het ook 2 weken duurt. Volgens mij doet TNT/postnl en andere vervoerders er toch meestal 1 dag over binnen Nederland, denkt er dan echt niemand mee binnen ziggo??

Probleem
Dankzij de overstapservice stopt mijn huidige abonnement (telefonie en internet) per 16 augustus, dat betekend dus dat ik min. 10 dagen zonder telefoon en internet zit. Dit is voor mij zakelijk gezien een grote ramp, aangezien ik mijn eigen bedrijf heb en daar onze verbinding voor gebruik. Voor mensen zeggen dat ik dan een zakelijk contract had moeten nemen in dat in mijn ogen onzin, als de ziggo monteur gewoon was komen opdagen was er niets aan de hand geweest.

Ik kan dus 10 dagen niet mijn werk doen met all consequenties en omzet verlies en klachten....

Ik zit er dus ook over te denken om hier rechtsbijstand of een advocaat op te zetten, aangezien er blijkbaar vele mensen zijn waar geen ziggo monteur kwam opdagen.........

Marco
Postcode : 3905


Edit mod : ik heb de letters van je postcode en huisnummer verwijderd uit privacyoverwegingen.
Gewijzigd door MisterSenseo op 12-08-2011 12:51
 
Ziggo-WebCare_Simone
Goedemorgen Marco,

Ik heb de PB ontvangen en ga even kijken wat ik kan doen.

Ik kom er zo snel mogelijk op terug.

Groet,

Sony
Ziggo WebCare
 
Buddym
Hoi Sony,

bedankt voor je bericht.

Ik hoop dat je iets voor me kan betekenen en wacht af.

Groeten,

Marco
 
wongo
Allereerst, ik hoop voor je dat het zo snel mogelijk geregeld wordt, maar:

Buddym schreef:

Help!!! Help!!! Help!!!
...
Voor mensen zeggen dat ik dan een zakelijk contract had moeten nemen in dat in mijn ogen onzin, als de ziggo monteur gewoon was komen opdagen was er niets aan de hand geweest.
Ik kan dus 10 dagen niet mijn werk doen met all consequenties en omzet verlies en klachten....
...

het consumenten alles-in-1 product is een prima product voor consumenten, ik heb het zelf ook. Maar als ik een bedrijf zou hebben dan zou ik wel een zakelijk product nemen, het verschil in prijs is ongeveer de btw, maar je krijgt er wel een 2de telefoonlijn gratis bij (en helaas niet meer gratis bellen naar andere ziggo gebruikers) en veel belangrijker in dit verband: een Service Level Agreement met "Ziggo garandeert, behoudens overmacht, bij een Majeure Storing een functiehersteltijd van 100% binnen 16 uur op werkdagen."
 
Buddym
Dat is inderdaad achteraf en heb ik destijds niet aan gedacht bekeken, echter heb ik nu ook gratis bellen naar iedereen en een tweede telefoonnummer erbij.
Gewijzigd door Buddym op 12-08-2011 15:19
 
Blom
HOI Marco!
Ik heb AL 3 keer PROBLEEM met Ziggo monteur! Het is vanaf 12 .06 al heel veel gedoe met Ziggo. Een monteur kwam niet 27.06.11, en ook niet 27.07.11 en ook niet 9.08.11. Heeeeeel veeeel gebeld maar bij een Klantenserviese zitten ondeskundige mensen en ze beloften om alles te regelen MAAR wordt niets geregeld. Nu zit ik zonder internet en telefoon omdat Ziggo heef overstappen van KPN geregeld, dus moet ik bij de buuren fragen om pc te gebruiken. En ik heb gevraagdt pakket naar mij te stuuren maar dat kunnen ze niet doen. Volgende bezoek van een monteur moet 16.08.2011 zijn MAAR ik twijvel wel of dat zal gebeuren. Ik denk ook dat het is een mooi verhaal voor tv programma Radar of Kassa of Opgelicht

vgv BlomFrown
 
Buddym
Jouw verhaal is inderdaad wel heel erg, ik hoop toch echt niet dat dat bij mij ook zal gaan gebeuren. Laat ik tot nu nog positief blijven over wat het webcare team voor mij geregeld heeft. Volgende week laat ik zeker weten of de monteur inmiddels geweest is of niet.

Ik weet dat kassa/radar en het kabinet op dit moment goed letten op ziggo ivm minder aantal zenders in het anloge pakket, misschien volgen ze dit soort gevallen inderdaad ook wel.
 
kobus1960
Ziggo is wettelijk verplicht 15 analoge zenders aan te bieden.
Dit zijn er nog steeds boven de 25, de politiek is op z'n bek gegaan
evenals de consumentenbond met klagen richting Ziggo. Er kwam
uit den lande een te verwaarlozen hoeveelheid klachten.
Met andere woorden, neen dit volgens ze niet. Er zijn andere zaken
die de aandacht verdienen. Neemt niet weg dat Blom niet juist
behandeld wordt, dit verdient zelfs geen troostprijs.
 
Buddym
Opstapservice heb ik dus wel degelijk gebruik van gemaakt en internet wordt vandaag afgesloten.

De monteur zou vandaag langskomen tussen 08.00 en 13.00 dankzij Ziggo WebTeam Jelle , echter heb ik hem nog niet gezien, maar hij heeft nog iets minder als 1.5 uur anders zou het de 2e keer voor mij zijn dat hij weer niet komt opdagen, laten we nog even hoop houden. Ik houd jullie op de hoogte!
 
kobus1960
Hoe is dit afgelopen??
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Monteur komt ook hier niet opdagen - nu groot PROBLEEM', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. 21 04-07-2017 15:07
SMART kaarten worden niet geactiveerd Klacht over Ziggo 5 25-06-2017 09:44
Wel of niet verhoging? Snelheid 5 24-06-2017 14:54
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo 3 23-05-2017 15:17
Ziggo wil mij niet als klant Klacht over Ziggo 5 22-02-2017 16:36
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Justin2300:22:38
| MARTECK01:18:31
| Bitfreak01:39:35
| Desmark01:47:48
| PlzZzz02:47:02
| Ziggo Webcare05:32:40
| Gilex07:43:26
| Matty11:35:44
| MisterSenseo11:47:28
| Dave-xGarfieldx14:26:51
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???