obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Monteur komt ook hier niet opdagen - nu groot PROBLEEM
Buddym
Inmiddels is het meeste verholpen echter verdient deze order geen schoonheidsprijs.

Wat er maar mis kan gaan ging ook echt mis, sinds afgelopen vrijdag heb ik eindelijk ook telefonie. Ik hoop echt dat Ziggo goed naar dit soort gevallen kijkt en daar van leert.

Dit aangezien ik regelmatig lees dat er geen installatie monteurs (vermoedelijk firma Schuuring) komen opdagen, echter dan komt er geen bericht dat er niemand komt en moet je gewoon wachten tot er weer eens een plek vrij is, meestal minimaal 2 weken later, ik vind dat echt niet kunnen. Met de nummer portering ging het ook mis en daardoor heb ik nog 4 dagen zonder telefonie gezeten.

De monteur van Schuuring was een vriendelijke man die het goed heeft gedaan, echter lag de website voor activatie er bij Ziggo uit, waardoor het nog niet werkte en ik het zelf moest proberen, dit wilde na vel keer proberen nog niet lukken, waarna ik weer moest bellen om het telefonisch te activeren en uiteraard dus weer lang in de wacht moet zitten, Tevens had hij ook niet doorgekregen dat ik een Interactieve HD recorder had moeten ontvangen en dus ook nog geen afspraak kon maken en ik dus weer naar Ziggo moest bellen. Wel heeft deze monteur alleen het voorste kapje van onze aansluiting vervangen en het oude laten zitten, wat er nu niet uitziet, dit zit nl in onze woonkamer anders was het geen probleem.

Ik moet wel zeggen dat ik redelijk goed geholpen ben door Jelle van het webcare team, anders zou ik as vrijdag pas een monteur krijgen, echter ook hij had af en toe geen antwoord of reageerde soms niet.

Telefonisch werd ik echt slecht geholpen en lijkt er een onderbezetting bij de telefonische helpdesk aangezien je vaak erg lang moet wachten. Ik vind het erg vreemd dat telefonisch niets kan en dat de mensen van het webcare team toch het een en ander voor elkaar krijgen, gelukkig maar , maar bij de telefonische helpdesk zou dat ook moeten kunnen.

Ik wacht nu nog op de interactieve HD recorder en hoop die 7 september te ontvangen, ben benieuwd aangezien sommigen zeggen dat ze pas in november komen en onderaannemer Schuuring zegt dat er vanaf 5 September installatie afspraken gemaakt worden daarvoor.
 
kobus1960
Dank voor je feedback, Jelle leest mee als het goed is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Monteur komt ook hier niet opdagen - nu groot PROBLEEM', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie