Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Klacht over alles in 1 waar het eigenlijk niet kon
|
|
Menjuice |
Geplaatst op 05-09-2011 14:44
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 05-09-2011 |
Hallo ik ben sinds lange tijd al een ontevreden klant maar vandaag heb ik het gehad met ziggo. Ik heb sinds half Juli 3 keer gebeld naar de service balie voor een abonnement. Ik had er vragen over van welke ik zou nemen maar vooral of het kon. Ik woon namelijk op een camping en daar zit een verdeelde internet aansluiting. Tot 3 keer aan toe heb ik te horen gekregen dat dit geen probleem is en dat alles gewoon moest werken. Dus op Maandag 7/18/2011 liet ik de installatie monteur komen om alles neer te zetten. Dit gebeurde allemaal redelijk snel en leverde goed werk af. Helaas dat toen alles stond het feest al voorbij was. Internet gaf geen signaal. Het lampje met US bleef maar knipperen en ging maar niet branden. De instantie monteur ging nog kijken in de wijkkasten of er problemen waren maar dit was niet het geval. Na 3 keer resetten ging dit nog steeds niet dus er werd maar een storingsmonteur ingeschakeld. Die kwam op woensdag 7/20/2011 en belde mij op toen hij er was. Die had al staan praten met de eigenaar voor de camping hier waar het adres was en vertelde al aan haar dat er geen uitgaand signaal is en dat er kasten op het terrein vervangen moesten worden. Later belde de monteur dus mij op dat er geen signaal hier was. Hij stond op het parkeer terrein dus ben ik daar heen gegaan om het verhaal aan te horen. Toen bleek dat deze meneer er al eerder is geweest en dit probleem al meerdere malen in het systeem heeft gezet. Het zou volgens hem dus ook niet mogelijk moeten zijn dat ik het abonnement had kunnen aanvragen. De monteur zou wel voor mij regelen dat ik gebeld zou worden door iemand die van het kantoor was die alles met mij zou regelen met evt. een opzegging of wijziging in mijn abonnement. Dit gebeurde inderdaad later op die week en had een mevrouw aan de telefoon (die volgens mij de regio manager was). Die vertelde mij ook dat inderdaad dit abonnement eigenlijk niet had gekund op mijn adres. We zouden 2 weken later nog eens contact, omdat deze mevrouw wilde kijken of de eigenaar van dit terrein misschien die nieuwe kasten wilde laten installeren. Als dit in kort termijn zou gebeuren zou ik het Alles in 1 houden en anders kon ik deze opzeggen. Maar helaas na 2 weken had ik nog niks vernomen en ben ik zelf er maar achteraan gegaan. Na 2 medewerkers aan de telefoon gehad te hebben kreeg ik een mevrouw die veel moest navragen maar dus mijn abonnement ging opzeggen, maar dan wel dat ik mijn tv en radio abonnement zou houden zodat ik wel digitaal kon blijven kijken waar ik nu gewend aan was. Dit was allemaal geen probleem en ik kon zelfs de interactive tuner kopen dan voor 199 euro. Ik zou ook nog een lege doos ontvangen waarin ik het modem kon terug sturen (die ik tot deze tijd nog niet heb ontvangen). Voor de rest ging dit allemaal netjes en kreeg ik op 8/24/2011 een bevestigingsbrief met daarop alleen mijn eredivisie live pakket aangezien ik niks hoefde te betalen voor het tv en radio, omdat hier een collectieve zakelijk abonnement is die dat al dekt. Opgelost zou je denken. Helaas kreeg ik 9/3/2011 weer een brief. Waarin ik las dat per 09/30/2011 een wijziging is in mijn abonnement. "Wijzigen: Basis Internet: Startdatum: 30 September 2011 Wijzigen: Alles-in-1 plus: Einddatum: 30 September 2011 telefoonnummer lijn 1 *-* Einddatum: 30 September 2011" Dit in strijd met wat ik had afgesproken dat mijn alles in 1 plus zou opgezegd worden en dat ik alleen maar mijn tv en radio basis hield zodat ik digitaal tv zou kunnen kijken. Dus het werd weer bellen. En dat was vandaag 09/05/2011. Ik had eerst 2 medewerkers nodig die me eindelijk bij het goede afdeling leiden. Na 25 min kreeg ik een mevrouw aan het woord die met mij ging kijken naar mijn abonnement. En mij inderdaad liet weten dat dit zou geregeld zou zijn dat mijn alles in 1 plus verdween en dat ik basis internet daar in plaats voor kreeg. Wat ik mij nu zelfs besef is dat het niet eens geregeld is dat mijn abonnement zelfs straks niet eens verandert is naar alleen radio en tv (dat word dus nog een telefoontje). Deze mevrouw liet mij weten dat dit allemaal gebeurde op 30 september. Alleen is al deze tijd nog niks afgeschreven van mijn rekening aan kosten voor het gebruik. Dit vroeg ik ook aan de dame en die gaf mij het antwoord dat het dan nog wel zou gebeuren en na 30 september zou veranderen naar het andere abonnement. Dit vind ik natuurlijk vreemd. Dit gaat er zo op neer komen dat ik alles in 1 moet betalen van 2 1/2 maand en daar in die tijd totaal geen gebruik van heb kunnen maken. Ik hoop dat hier een oplossing voor gaat komen en dat ik hier snel klaar mee ben. Ik vind dat ik in 3 maanden al genoeg kosten heb gehad aan telefoontjes en zelfs een nieuwe aansluit kosten bij een adsl abonnement . Die ik nog geen maand daarvoor had opgezegd. Ik hoop dus dat ziggo inziet dat de kosten van dat alles in 1 vervalt en dat er gewoon de kosten worden gerekend voor het gebruik van radio en tv. Dat 0 euro moet zijn vanwege die collectieve kosten die hier al betaald wordt. |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 05-09-2011 14:57
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Beste Menjuice, Als allereerst is het balen om tehoren dat het allemaal zo heeft moeten lopen, wij zijn een forum voor Ziggo gebruikers en van Ziggo gebruikers. een klacht bij ons neerleggen zal Ziggo niks aan hebben en vraag dan ook een klacht neer te leggen op de website van Ziggo of indien telefonisch of als je in de buurt woont een Ziggo studio. Wat ik wel voor je kan doen als enigste optie is toch het Ziggo webcare team een kijkje laten nemen, en hopen dat zijn misschien voor jou een passende oplossing kunnen vinden. ik hoop dat ik je hier in iedergeval een stapje in de goede richting heb kunnen geven ![]() Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
Menjuice |
Geplaatst op 05-09-2011 15:28
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 05-09-2011 |
Ik heb al het zelfde bericht doorgestuurd naar ziggo. Dit is enkel een kopie van het bericht wat ik heb gestuurd. Ik wilde alleen op deze manier ook mijn klacht delen. Zodat als iemand het gaat aanschaffen die ook op een zelfde soort woonsituatie leeft dat die daar rekening mee zou moeten houden. De klacht is nu verder in behandeling en ik hoop dat ik snel wat van ze te horen krijg. Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 08 2011 12:51:54: Dit heb ik retour gekregen van Ziggo Quote Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over uw alles in 1 pakket van Ziggo. Wij informeren u als volgt: Wij vinden het vervelend dat u door een fout bent aangemeld voor een alles in 1 pakket van Ziggo, terwijl dit niet mogelijk is op uw adres. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben het alles in 1 pakket beeindigd, u blijft kabeltelevisie behouden via het collectieve klantnummer van de camping. U blijft zelf digitale televisie houden (basis) met Eredivisie Live. Wij brengen geen kosten voor het alles in 1 pakket bij u in rekening. Voor de digitale HD recorder brengen wij 199 euro bij u in rekening. Het kan zijn dat de eerste nota niet klopt, wij zullen dit achteraf corrigeren. Binnenkort ontvangt u een retoursticker waarmee u het modem kosteloos naar Ziggo kunt retourneren. Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd. Gewijzigd door Menjuice op 08-09-2011 12:51 |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 08-09-2011 12:57
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Goed om te horen dat er nu in iedergeval schot in de zaak zit ![]() Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht over alles in 1 waar het eigenlijk niet kon', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
Waar is de 2,4 WiFi | Algemeen | : 6 | 17-12-2023 |
TVgids klopt niet | Klacht over Ziggo | : 5 | 02-10-2021 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |