Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
email op acer A 500 tablet
|
|
ronziggo |
Geplaatst op 09-09-2011 12:34
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 09-09-2011 |
hallo, wellicht kan iemand mij helpen. Probleem bij het instellen van email op bovengenoemde tablet. Heb al gebeld met ziggo service, maar die wisten 't ook niet meer. Deze tablet gekocht, en hierop Gmail account geactiveerd. Werkt prima. Bij de apps staat echter ook een ander email prog. Op onze desktop heb ik outlook draaien, en mijn bedoeling is om de email ook op de tablet binnen te laten komen. Krijg echter steeds foutmeldingen als ik de installatie van het email prog. wil afronden. Meestal melding "verificatiemethode wordt niet ondersteund door server". Heb op ziggo site gekeken, diverse andere site's geraadpleegd, allerlei instellingen geprobeerd, poorten aangepast enz. enz. Niets werkt. Zoals gezegd, de helpdesk wist 't ook niet meer. Heeft iemand de oplossing ?? ( of werkt e.e.a. wellicht niet onder android?????) Bedankt alvast voor het meedenken Gewijzigd door ronziggo op 09-09-2011 13:14 |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 09-09-2011 12:59
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Welke instellingen gebruik jij op je Tablet om verbinding temaken met het Ziggo Email Adres?! ( hoogstwaarschijnlijk het ziggo email adres)
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
ronziggo |
Geplaatst op 09-09-2011 13:15
|
Gebruik gewoon idd ons email adrs wat op desktop en laptop ook werkt ! |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 09-09-2011 16:01
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Het verschil met andere mailservers is dat de verificatie uit moet staan. Volledige emailadres en wachtwoord, inkomende server pop.ziggo.nl,uitgaande server smtp.ziggo.nl,geen beveiligde wachtwoord verificatie en geen uitgaande mailserver verificatie. Heb je hier iets aan ? Let er wel op dat je op het goeie WiFi netwerk zit,anders krijg je hetzelfde probleem weer met smtp. Succes, Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
ronziggo |
Geplaatst op 09-09-2011 16:51
|
Hoi Mister senseo' heb ditzo ingesteld. Komt echter steeds met melding "verificatiemethoden niet ondersteund.' Ik zoek verder bedankt |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 09-09-2011 16:57
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Quote ronziggo schreef: Hoi Mister senseo' heb ditzo ingesteld. Komt echter steeds met melding "verificatiemethoden niet ondersteund.' ![]() Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
ronziggo |
Geplaatst op 09-09-2011 17:13
|
Hoi allemaal het is opgelost. Ik heb de optie verzenden via beveiligde verbinding TLS aangevinkt en nu werkt het! bedankt voor jullie reacties |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'email op acer A 500 tablet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
wijzigen wachtwoord email adres | Algemeen | : 6 | 11-01-2020 |
mail met bijlage op tablet | Algemene computer en software vragen. | : 5 | 01-01-2017 |
Email groep in BCC | Algemene computer en software vragen. | : 3 | 05-02-2016 |
Ziggo wifispots op mijn Acer smartphone. | Algemene computer en software vragen. | : 2 | 09-01-2016 |
RTL Z en Tablet S & smartphone | Digitale radio of televisie storing | : 3 | 08-09-2015 |