obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
geen signaal
snowlion
Hallo gebruikers,

Ben in de verhuizing naar een ander pand en koos ziggo voor televisie/internet/telefoon.
Donderdag een kaartje gevonden op het nieuwe pand, met de mededeling van Ziggo dat de kabel weer is aangesloten. De vorige bewoners hadden geen abonnement op de kabel, vandaar dus.
Sluit ik Zondag het kabelmodem aan in de meterkast: geen signaal. Alleen het powerledje is aan. DS knippert.
Sluit ik de TV aan in de meterkast: geen signaal.
Sluit ik de TV aan op de TV-contactdoos: geen signaal.
Denk dat Ziggo wel de kabel goed heeft aangesloten, maar dan niet die van mijn pand maar van een ander.

Zondag gebeld met Ziggo en dan duurt het weer een week voordat er een monteur langs komt :-(
Hoe lang gaat dat nu weer duren? Heel naar om zonder internet te zitten :-(

Groet,
Snowlion
 
kobus1960
Je geeft zelf het antwoord, een week. Dat is de narigheid bij verhuizen
en 1,2 miljoen Ziggo klanten plus de 1 september omklap. 1 Week is nog
steeds zeer redelijk in vergelijking met andere ISP's. Hou ons op de hoogte!!!
 
snowlion
Bedankt Kobus voor je antwoord. Ben wel teleurgesteld over het aansluiten.
Dacht het goed te doen door de kabel te pakken, omdat op de tel.lijnen nog een DSL-abo zat van de vorige bewoner tot halverwege de maand. Nu ervaar ik toch een internetloos tijdperk.

Groetjes,
Snowlion

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 24 2011 22:26:37:
Wel wel wel, monteur langs geweest met een meetapparaat: inderdaad geen signaal. Even een meetsignaal op de kabel naar de verdeelkast zetten en hij vond mijn kabeltje. Kabeltje in de verdeelkast werd er in gestoken en toen was het voor elkaar.
Wel netjes dat de monteur een doos in de meterkast heeft gemonteerd en de hele handel heeft aangesloten.

Weer helemaal Smile

Snowlion
Gewijzigd door snowlion op 24-09-2011 22:26
 
veloci
Fijn om te horen!
Bedankt voor de update Smile veel plezier!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie