obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
geen signaal
snowlion
Hallo gebruikers,

Ben in de verhuizing naar een ander pand en koos ziggo voor televisie/internet/telefoon.
Donderdag een kaartje gevonden op het nieuwe pand, met de mededeling van Ziggo dat de kabel weer is aangesloten. De vorige bewoners hadden geen abonnement op de kabel, vandaar dus.
Sluit ik Zondag het kabelmodem aan in de meterkast: geen signaal. Alleen het powerledje is aan. DS knippert.
Sluit ik de TV aan in de meterkast: geen signaal.
Sluit ik de TV aan op de TV-contactdoos: geen signaal.
Denk dat Ziggo wel de kabel goed heeft aangesloten, maar dan niet die van mijn pand maar van een ander.

Zondag gebeld met Ziggo en dan duurt het weer een week voordat er een monteur langs komt :-(
Hoe lang gaat dat nu weer duren? Heel naar om zonder internet te zitten :-(

Groet,
Snowlion
 
kobus1960
Je geeft zelf het antwoord, een week. Dat is de narigheid bij verhuizen
en 1,2 miljoen Ziggo klanten plus de 1 september omklap. 1 Week is nog
steeds zeer redelijk in vergelijking met andere ISP's. Hou ons op de hoogte!!!
 
snowlion
Bedankt Kobus voor je antwoord. Ben wel teleurgesteld over het aansluiten.
Dacht het goed te doen door de kabel te pakken, omdat op de tel.lijnen nog een DSL-abo zat van de vorige bewoner tot halverwege de maand. Nu ervaar ik toch een internetloos tijdperk.

Groetjes,
Snowlion

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 24 2011 22:26:37:
Wel wel wel, monteur langs geweest met een meetapparaat: inderdaad geen signaal. Even een meetsignaal op de kabel naar de verdeelkast zetten en hij vond mijn kabeltje. Kabeltje in de verdeelkast werd er in gestoken en toen was het voor elkaar.
Wel netjes dat de monteur een doos in de meterkast heeft gemonteerd en de hele handel heeft aangesloten.

Weer helemaal Smile

Snowlion
Gewijzigd door snowlion op 24-09-2011 22:26
 
veloci
Fijn om te horen!
Bedankt voor de update Smile veel plezier!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen signaal', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Afschakelen analoog signaal, gevolgen voor radio-ontvangst? Ziggo nieuws : 2 18-10-2018
Ziggo schakelt analoog TV signaal uit vanaf april. Ziggo nieuws : 1 09-03-2018
Horizon mediabox ‘geen signaal, controleer antenne aansluitingen’ Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 3 18-11-2017
Geen admin inlog connectbox Hardware instellingen : 3 11-11-2017
geen bijlage openen in ziggo mail Algemeen : 10 29-09-2017