obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Type modem?
SnelleEdje
Afgelopen week heb ik Ziggo internet Z2 besteld. Hopelijk komt het pakket komende week binnen.
Ik heb begrepen dat er een wifi modem/router meegeleverd wordt. Nou heb ik al een volledig wifi netwerk draaien en zit dus eigenlijk niet te wachten weer een wifi apparaat. Ik hoop dus maar dat er ook lan-poorten op het apparaat zitten die ik aan kan sluiten op een bestaande switch in mijn netwerk.
Kan iemand mij vertellen welke merk/type meegeleverd wordt? Dan kan ik vast n.a.v. de specificaties en handleiding van het apparaat bepalen hoe ik eea ga inpassen in mijn netwerk.

Vast bedankt.

Groet,
Edwin.
 
MisterSenseo
Als het goed is ga je een Ubee EVW3200 krijgen en die heeft ook 4 GB LAN poorten dus je eigen netwerkje kun je er met gemak achterplakken.........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
SnelleEdje
Dank voor de snelle reply.
Praten we hier over een modem, of heeft hij ook router functionaliteit?
Maw, kan ik hem idd zo aansluiten op een interne switch, of moet er nog een router/firewall tussen?

Groet,
Edwin.
 
Puma
Een modem met 4 maal Gbit poorten? Nee dus. Het is inderdaad een modem+router combinatie met Wifi mogelijkheden.
 
SnelleEdje
Fijn, goed om te weten.
Maar heeft hij nou wel of geen ethernetaansluitingen?
Is er ergens een handleiding te downloaden van dit apparaat? Heb even gezocht, maar kon niets vinden. Ik zoek nog even verder...

Vast bedankt.

Groet,
Edwin.
 
MisterSenseo
Wel 4 ethernetpoorten met een snelheid van 1000 Mbit........Wink
De handleiding staat op de Ziggo website onder WiFi modem.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
SnelleEdje
Nou, hartstikke bedankt. Hier kan ik mee vooruit.
www.ziggo.nl/wifimodem brengt me precies waar ik wezen moet.

Thanx.

Groet,
Edwin.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Type modem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Coax kabels type Hardware instellingen : 2 04-01-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Advertentie