obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
activeren USB-poort op Ubee EVW 3200 Wireless
marnibont
De modem-router die ik van Ziggo heb ontvangen (Ubee EVW 3200 Wireless - Ambit EVW320B) heeft een USB-poort, maar deze schijnt niet te werken voor bijvoorbeeld het koppelen van een externe harde schijf. Is er een extra driver of firmware-update beschikbaar waarmee ik die poort kan activeren voor dit gebruik?
 
Monteur_kees
Hallo marnibont

dit is helaas niet mogelijk



Quote

marnibont schreef:

De modem-router die ik van Ziggo heb ontvangen (Ubee EVW 3200 Wireless - Ambit EVW320Cool heeft een USB-poort, maar deze schijnt niet te werken voor bijvoorbeeld het koppelen van een externe harde schijf. Is er een extra driver of firmware-update beschikbaar waarmee ik die poort kan activeren voor dit gebruik?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
acvdh
Dat is wel een erg kort antwoord. Volgende vraag is dan natuurlijk: Komt daar ooit nog verandering in?
 
Monteur_kees

Quote

acvdh schreef:

Dat is wel een erg kort antwoord. Volgende vraag is dan natuurlijk: Komt daar ooit nog verandering in?


Wellicht dat deze in de toekomst nog gebruikt gaat worden maar dat is nog niet bekend
Smile
 
kobus1960
De EVW hang direct in het Ziggo netwerk, als men die USB poorten
"toelaat" in dat netwerk loopt met een risico, te weten, allerlei vragen
van consumenten hoe/welke apparatuur erop kan, en vooral in geval
van storingen/gebruikersfouten. Dat is arbeidsintensief, kostbaar en
leidt tot verhogingen van abbo geld. Klinkt grof, maar zo werkt het.

Ziggo is niet de enige hoor, Tele2 heeft USB ook dicht staan, zelfde reden.

(Dit even ter aanvulling van Piotje)
 
Monteur_kees

Quote

kobus1960 schreef:

De EVW hang direct in het Ziggo netwerk, als men die USB poorten
"toelaat" in dat netwerk loopt met een risico, te weten, allerlei vragen
van consumenten hoe/welke apparatuur erop kan, en vooral in geval
van storingen/gebruikersfouten. Dat is arbeidsintensief, kostbaar en
leidt tot verhogingen van abbo geld. Klinkt grof, maar zo werkt het.

Ziggo is niet de enige hoor, Tele2 heeft USB ook dicht staan, zelfde reden.

(Dit even ter aanvulling van Piotje)



Thnx voor de aanvullingSmile
 
BMP

Quote

DENKHELDER schreef:

hacken die shit hehehe


Komt wel helder over dit,.... CoolCool
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
MaXMhZ
Ik zie het al voor me;

DH ggoit de USB poort open waarop een printer is aangesloten en vindt de volgende dag het complete werk van Shakespeare in de uitvoer bak terug. Papier op, inkt/toner op. En dan heeft Ziggo het natuurlijk gedaan lol.
 
BMP

Quote

MaXMhZ schreef:

Ik zie het al voor me;

DH ggoit de USB poort open waarop een printer is aangesloten en vindt de volgende dag het complete werk van Shakespeare in de uitvoer bak terug. Papier op, inkt/toner op. En dan heeft Ziggo het natuurlijk gedaan lol.


Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
Laatste post van DENKHELDER verwijderd.
Reden; taalgebruik.
Effect, eerst volgende keer dergelijke taal; een ban van dit forum.
Fijn kerstfeest.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'activeren USB-poort op Ubee EVW 3200 Wireless', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 19-10-2017
Ubee modem icm ip camera probleem Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 23 30-08-2017
Ziggo ubee 3200 Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 22-10-2016
Automatische reset van Ubee EVW321B Klacht over Ziggo : 8 01-10-2016
Advertentie