obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
niet werken digitale tv
Ladie
Ik heb sinds enkele dagen geen digitale tv meer. Kan alleen tv kijken via de kabel maar het kastje van ziggo zet ik aan en uit en meer kan ik niet doen, reageert niet op het indrukken van een ander nummer op de afstandsbediening. Ook niet bij hard en zacht zetten ondanks dat het apparaat aan staat. Ik heb nieuwe batterijen in de afstandsbediening gedaan en nog geen resultaat.

Wie weet wat het probleem zou kunnen zijn en hoe ik dit kan oplossen?
 
veloci
Wat voor "kastje" heb je? Merk, Type?
Staat het kastje vast op een specifiek kanaal?
Je kunt proberen een harde reset uit te voeren, dat doe je als volgt:
- Stroomstekker van het kastje er uit.
- Antenne kabel (ook wel coax kabel genoemd) uit het kastje.
- smartcard er uit.
- 30 seconden wachten
- Stroom stekker weer aansluiten (wacht met de antennekabel!)
- Laat de ontvanger opstarten
- Als je de e48/e52 melding krijgt (geen signaal) probeer dan de ontvanger op een ander kanaal te zetten, bijv Nederland 1.
- Als het vorige lukt sluit je de ontvanger weer aan met de antenne kabel en voer je de smartcard in.
- Als dat allemaal is gelukt, kijk of je nieuwe software beschikbaar hebt, dit kun je vinden in het menu van je ontvanger.
 
Theelepel
Heb je de afstandsbediening wel op decoder staan?
Met mijn samsung moet ik dan de STB knop indrukken.

Grtzz
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Indien de decoder niet ouder dan 2 jaar is en hebt hem bij ons besteld, dan heb je nog garantie. Neem dan contact op met de klantenservice.
Ziggo WebCare Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'niet werken digitale tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
Advertentie