obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
modem
Jessy
Shock2Junie sloeg de bliksem in. Geen Tv geen telefoon geen internet meer. 3 Dagen later TV en telefoon deed het weer alleen geen internet verbinding. 10 Junie constateerde de monteurs dat het moden stuk was en aangezien ze geen modem bij zich hadden belden zij naar ziggo om een nieuw modem dat ik binnen 5 werkdagen zou krijgen. Ik wil een lang verhaal kort maken. We hebben nu 7 Julie en ik heb nog steeds geen modem. 1 julie bij het zoveelste bellen naar ziggo deelde men mij doodleuk mee dat het modem niet eens was verstuurd. Mijn buurvrouw met hetzelfde probleeem bleek haar modem op 24 Junie te hebben gekregen. 3 Julie belde ik dus weer met ziggo en nu bleek opeens mijn modem wel te zijn verstuurd maar tot heden 7 Julie heb ik nog niet het moden in ontvangst kunnen nemen. Ik vind de houding van ziggo onacceptabel en ben woest daar ze me steeds beliegen.Shock
 
Zippo
Hoi Jessy, je hebt ook voor ontvangst niet getekend. Geef dat aan en eis een nieuwe!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Jessy

Quote

Zippo schreef:
Hoi Jessy, je hebt ook voor ontvangst niet getekend. Geef dat aan en eis een nieuwe!


Hoi Zippo
Hoezo tekenen voor iets wat ik niet heb gekregen?
Heb een nieuwe geeist. Helaas helpt dit niet.
Wel betalen zelfs een maand vooruit voor iets wat ik niet heb.
Ze trekken zich werkelijk nergens iets van aan.
Trouwens voor de blikseminslag viel internet zeker 40 keer op een dag uit door de fusie.
IK denk dat ik overstap naar een ander als ik mijn modem heb en alles nij ziggo is geregeld. Want hoe groter een bedrijf hoe weiniger men zich aan de problemen van klanten stoort.
 
Zippo

Quote

Hoezo tekenen voor iets wat ik niet heb gekregen?

Dat bedoel ik, voor een pakketje moet getekend worden. Als jij niet getekend hebt, heb je het dus ook niet aangenomen.

Maar nu zie ik in je post dat de helpdesk aangaf het modem nog niet verstuurd te hebben en dat nu alsnog doen. Ik ging er van uit, want dat is vaker voor gekomen, dat het modem wel verstuurd werd en ergens zoek is geraakt bij de post.

Over het algemeen moet je binnen 5 werkdagen je pakket wel binnen hebben. Nu zit het weekend er nog bij tussen.

Sorry voor het misverstand.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Jessy
Hoi Zippo

Ben weer even op de pc van mijn zoon. Inderdaad heb nog steeds geen modem ontvangen. Onaanvaardbaar dat wordt aanstaande maandag al 6 weken. Belde vandaag en mijn modem is nog niet verstuurd.Grin
 
Jessy
Hiep Hiep hoera Grin 15 Juni een verrassing het modem werd gebracht 6 weken later. Waar vind ik het klachtenformulier?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie