Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
modem
|
|
Jessy |
Geplaatst op 07-07-2008 20:10
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 15 Lid sinds: 07-07-2008 |
![]() ![]() |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 07-07-2008 20:12
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2250 Lid sinds: 02-01-2007 |
Hoi Jessy, je hebt ook voor ontvangst niet getekend. Geef dat aan en eis een nieuwe!
|
|
|
Jessy |
Geplaatst op 07-07-2008 20:24
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 15 Lid sinds: 07-07-2008 |
Quote Zippo schreef: Hoi Jessy, je hebt ook voor ontvangst niet getekend. Geef dat aan en eis een nieuwe! Hoi Zippo Hoezo tekenen voor iets wat ik niet heb gekregen? Heb een nieuwe geeist. Helaas helpt dit niet. Wel betalen zelfs een maand vooruit voor iets wat ik niet heb. Ze trekken zich werkelijk nergens iets van aan. Trouwens voor de blikseminslag viel internet zeker 40 keer op een dag uit door de fusie. IK denk dat ik overstap naar een ander als ik mijn modem heb en alles nij ziggo is geregeld. Want hoe groter een bedrijf hoe weiniger men zich aan de problemen van klanten stoort. |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 07-07-2008 20:50
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2250 Lid sinds: 02-01-2007 |
Quote Hoezo tekenen voor iets wat ik niet heb gekregen? Dat bedoel ik, voor een pakketje moet getekend worden. Als jij niet getekend hebt, heb je het dus ook niet aangenomen. Maar nu zie ik in je post dat de helpdesk aangaf het modem nog niet verstuurd te hebben en dat nu alsnog doen. Ik ging er van uit, want dat is vaker voor gekomen, dat het modem wel verstuurd werd en ergens zoek is geraakt bij de post. Over het algemeen moet je binnen 5 werkdagen je pakket wel binnen hebben. Nu zit het weekend er nog bij tussen. Sorry voor het misverstand. |
|
|
Jessy |
Geplaatst op 10-07-2008 13:59
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 15 Lid sinds: 07-07-2008 |
Hoi Zippo Ben weer even op de pc van mijn zoon. Inderdaad heb nog steeds geen modem ontvangen. Onaanvaardbaar dat wordt aanstaande maandag al 6 weken. Belde vandaag en mijn modem is nog niet verstuurd. ![]() |
|
|
Jessy |
Geplaatst op 17-07-2008 17:56
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 15 Lid sinds: 07-07-2008 |
Hiep Hiep hoera ![]() |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
Niet te stoppen procces retournering oud modem. | Helpdesk | : 4 | 15-03-2019 |
Bin-file van compal-modem wijzigen | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 4 | 25-12-2018 |
settop box modem | Klacht over Ziggo | : 3 | 09-05-2018 |
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht | Klacht over Ziggo | : 12 | 16-12-2017 |