Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
Klacht alles in 1 pakket plus
|
|
ibewij |
Geplaatst op 08-03-2012 14:18
|
Activiteit » TV + Internet Z2 » Ubee EVW320B WiFi » TV Extra Berichten: 5 Lid sinds: 08-03-2012 |
Ik heb op 11 januari 2012 het alles in 1 pakket plus aangevraagd. Ziggo zou mijn telefoonabonnement opzeggen bij KPN en het nummer behouden. Ik zou zelf voor opzegging van mijn internet bij Telfort zorgdragen. Omdat ik dat ook dezelfde dag heb opgezegd, is internet beeindigd per 11-02-2012. Ziggo zou per 11-02-2012 de opzegging verzorgen bij de KPN. Rond 8 februari met Ziggo gebeld waar de spullen bleven. Kon mijn telefoonnr. niet worden geporteerd, dus de bestelling was uitgesteld. (vooral mij niet zelf bellen). Aangezien mijn internet wel was opgezegd, had ik dus per 11-02-2012 geen internet meer! Na diverse malen te hebben gebeld met Ziggo, was er 1 mevrouw die mij aanraadde het losse internetpakket maar te bestellen. Ze zouden gelijk zorgdragen voor het alles in 1 pakket plus, want mijn telefoonnummer kon nu wel worden geporteerd (foutje van Ziggo). 17 februari is het pakket met het modem geleverd. (heb dus een week zonder internet gezeten). Daarna ontving ik een brief dat het alles in 1 pakket was aangevraagd. Echter, men had niet mijn telefoon- nummer erop gezet, maar een nieuw telefoonnummer. Weer gebeld met Ziggo. Een andere mevrouw (want je krijgt nooit dezelfde), daar het verhaal weer tegen verteld. Zij zou het foute pakket annuleren en gelijk het nieuwe pakket met mijn eigen telefoonnummer activeren. Kreeg netjes een mail dat ze dag had gedaan. Helaas had ze wel het foute pakket geannuleerd, maar was vergeten het nieuwe pakket te activeren. Jammer dan. Vorige week gebeld met Ziggo, zouden zorgen voor het juiste pakket en dan zonder monteur, want dat duurde nog langer. HD recorder zou vandaag geleverd worden. Zojuist gebeld met Ziggo. Nee, het is erg druk met bestellingen dus het kan nog wel een week of nog langer duren. Intussen is er geen enkele medewerker/hoofd afdeling die zich afvraagt of het voor mij niet erg duur is om zo'n 10 a 12 telefoontjes a 20 minuten te plegen. Dan heb ik het nog niet eens over de frustratie. Waarom kunnen ze niet leveren wat ik bestel?????? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 08-03-2012 14:48
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Welkom, dit is een forum van en door Ziggo gebruikers. GEEN binding met Ziggo zelf. Ik kan dit verhaal wel doorzetten naar Ziggo Webcare, in de hoop (geen belofte) dat dit in een versnelling komt. |
|
|
ibewij |
Geplaatst op 08-03-2012 15:23
|
Activiteit » TV + Internet Z2 » Ubee EVW320B WiFi » TV Extra Berichten: 5 Lid sinds: 08-03-2012 |
Alvast bedankt !! Ibewij |
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 08-03-2012 21:05
|
Medewerker van Ziggo » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
hallo Ibewij, kunt u middels een Persoonlijk bericht u postcode en huisnummer zenden dan laat ik er even door mijn collega`s naar kijken Gr, piotje Quote ibewij schreef: Ik heb op 11 januari 2012 het alles in 1 pakket plus aangevraagd. Ziggo zou mijn telefoonabonnement opzeggen bij KPN en het nummer behouden. Ik zou zelf voor opzegging van mijn internet bij Telfort zorgdragen. Omdat ik dat ook dezelfde dag heb opgezegd, is internet beeindigd per 11-02-2012. Ziggo zou per 11-02-2012 de opzegging verzorgen bij de KPN. Rond 8 februari met Ziggo gebeld waar de spullen bleven. Kon mijn telefoonnr. niet worden geporteerd, dus de bestelling was uitgesteld. (vooral mij niet zelf bellen). Aangezien mijn internet wel was opgezegd, had ik dus per 11-02-2012 geen internet meer! Na diverse malen te hebben gebeld met Ziggo, was er 1 mevrouw die mij aanraadde het losse internetpakket maar te bestellen. Ze zouden gelijk zorgdragen voor het alles in 1 pakket plus, want mijn telefoonnummer kon nu wel worden geporteerd (foutje van Ziggo). 17 februari is het pakket met het modem geleverd. (heb dus een week zonder internet gezeten). Daarna ontving ik een brief dat het alles in 1 pakket was aangevraagd. Echter, men had niet mijn telefoon- nummer erop gezet, maar een nieuw telefoonnummer. Weer gebeld met Ziggo. Een andere mevrouw (want je krijgt nooit dezelfde), daar het verhaal weer tegen verteld. Zij zou het foute pakket annuleren en gelijk het nieuwe pakket met mijn eigen telefoonnummer activeren. Kreeg netjes een mail dat ze dag had gedaan. Helaas had ze wel het foute pakket geannuleerd, maar was vergeten het nieuwe pakket te activeren. Jammer dan. Vorige week gebeld met Ziggo, zouden zorgen voor het juiste pakket en dan zonder monteur, want dat duurde nog langer. HD recorder zou vandaag geleverd worden. Zojuist gebeld met Ziggo. Nee, het is erg druk met bestellingen dus het kan nog wel een week of nog langer duren. Intussen is er geen enkele medewerker/hoofd afdeling die zich afvraagt of het voor mij niet erg duur is om zo'n 10 a 12 telefoontjes a 20 minuten te plegen. Dan heb ik het nog niet eens over de frustratie. Waarom kunnen ze niet leveren wat ik bestel?????? -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht alles in 1 pakket plus', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). | Ziggo nieuws | : 1 | 01-08-2019 |
Spoedmonteur klacht | Klacht over Ziggo | : 12 | 14-07-2017 |
Klacht ziggo - Alle tv kanalen doen het niet | Klacht over Ziggo | : 8 | 15-12-2016 |
klacht | Algemeen | : 6 | 10-12-2016 |
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV | Klacht over Ziggo | : 6 | 25-09-2016 |
Advertentie