obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Klacht alles in 1 pakket plus
ibewij
Ik heb op 11 januari 2012 het alles in 1 pakket plus aangevraagd.
Ziggo zou mijn telefoonabonnement opzeggen bij KPN en het nummer behouden. Ik zou zelf voor opzegging van mijn
internet bij Telfort zorgdragen. Omdat ik dat ook dezelfde dag heb opgezegd, is internet beeindigd per 11-02-2012.
Ziggo zou per 11-02-2012 de opzegging verzorgen bij de KPN. Rond 8 februari met Ziggo gebeld waar de spullen bleven.
Kon mijn telefoonnr. niet worden geporteerd, dus de bestelling was uitgesteld. (vooral mij niet zelf bellen). Aangezien mijn internet
wel was opgezegd, had ik dus per 11-02-2012 geen internet meer! Na diverse malen te hebben gebeld met Ziggo, was er 1 mevrouw
die mij aanraadde het losse internetpakket maar te bestellen. Ze zouden gelijk zorgdragen voor het alles in 1 pakket plus, want mijn
telefoonnummer kon nu wel worden geporteerd (foutje van Ziggo). 17 februari is het pakket met het modem geleverd. (heb dus een
week zonder internet gezeten). Daarna ontving ik een brief dat het alles in 1 pakket was aangevraagd. Echter, men had niet mijn telefoon-
nummer erop gezet, maar een nieuw telefoonnummer. Weer gebeld met Ziggo. Een andere mevrouw (want je krijgt nooit dezelfde), daar
het verhaal weer tegen verteld. Zij zou het foute pakket annuleren en gelijk het nieuwe pakket met mijn eigen telefoonnummer activeren.
Kreeg netjes een mail dat ze dag had gedaan. Helaas had ze wel het foute pakket geannuleerd, maar was vergeten het nieuwe pakket te
activeren. Jammer dan. Vorige week gebeld met Ziggo, zouden zorgen voor het juiste pakket en dan zonder monteur, want dat duurde nog langer. HD recorder zou vandaag geleverd worden. Zojuist gebeld met Ziggo. Nee, het is erg druk met bestellingen dus het kan nog
wel een week of nog langer duren. Intussen is er geen enkele medewerker/hoofd afdeling die zich afvraagt of het voor mij niet erg duur
is om zo'n 10 a 12 telefoontjes a 20 minuten te plegen. Dan heb ik het nog niet eens over de frustratie. Waarom kunnen ze niet leveren
wat ik bestel??????
 
kobus1960
Welkom, dit is een forum van en door Ziggo gebruikers.
GEEN binding met Ziggo zelf.
Ik kan dit verhaal wel doorzetten naar Ziggo Webcare, in de
hoop (geen belofte) dat dit in een versnelling komt.
 
ibewij
Alvast bedankt !!
Ibewij
 
Monteur_kees
hallo Ibewij,

kunt u middels een Persoonlijk bericht u postcode en huisnummer zenden
dan laat ik er even door mijn collega`s naar kijken

Gr, piotje



Quote

ibewij schreef:

Ik heb op 11 januari 2012 het alles in 1 pakket plus aangevraagd.
Ziggo zou mijn telefoonabonnement opzeggen bij KPN en het nummer behouden. Ik zou zelf voor opzegging van mijn
internet bij Telfort zorgdragen. Omdat ik dat ook dezelfde dag heb opgezegd, is internet beeindigd per 11-02-2012.
Ziggo zou per 11-02-2012 de opzegging verzorgen bij de KPN. Rond 8 februari met Ziggo gebeld waar de spullen bleven.
Kon mijn telefoonnr. niet worden geporteerd, dus de bestelling was uitgesteld. (vooral mij niet zelf bellen). Aangezien mijn internet
wel was opgezegd, had ik dus per 11-02-2012 geen internet meer! Na diverse malen te hebben gebeld met Ziggo, was er 1 mevrouw
die mij aanraadde het losse internetpakket maar te bestellen. Ze zouden gelijk zorgdragen voor het alles in 1 pakket plus, want mijn
telefoonnummer kon nu wel worden geporteerd (foutje van Ziggo). 17 februari is het pakket met het modem geleverd. (heb dus een
week zonder internet gezeten). Daarna ontving ik een brief dat het alles in 1 pakket was aangevraagd. Echter, men had niet mijn telefoon-
nummer erop gezet, maar een nieuw telefoonnummer. Weer gebeld met Ziggo. Een andere mevrouw (want je krijgt nooit dezelfde), daar
het verhaal weer tegen verteld. Zij zou het foute pakket annuleren en gelijk het nieuwe pakket met mijn eigen telefoonnummer activeren.
Kreeg netjes een mail dat ze dag had gedaan. Helaas had ze wel het foute pakket geannuleerd, maar was vergeten het nieuwe pakket te
activeren. Jammer dan. Vorige week gebeld met Ziggo, zouden zorgen voor het juiste pakket en dan zonder monteur, want dat duurde nog langer. HD recorder zou vandaag geleverd worden. Zojuist gebeld met Ziggo. Nee, het is erg druk met bestellingen dus het kan nog
wel een week of nog langer duren. Intussen is er geen enkele medewerker/hoofd afdeling die zich afvraagt of het voor mij niet erg duur
is om zo'n 10 a 12 telefoontjes a 20 minuten te plegen. Dan heb ik het nog niet eens over de frustratie. Waarom kunnen ze niet leveren
wat ik bestel??????

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south


cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klacht alles in 1 pakket plus', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
Spoedmonteur klacht Klacht over Ziggo : 12 14-07-2017
Klacht ziggo - Alle tv kanalen doen het niet Klacht over Ziggo : 8 15-12-2016
klacht Algemeen : 6 10-12-2016
KLACHT afwikkeling storing internet telefoon En TV Klacht over Ziggo : 6 25-09-2016
Advertentie