obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Frequently Asked Questions | Veelvuldig gestelde vragen over Ziggo. Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Hoe kom ik in het configuratie menu van het kabelmodem?
Zippo
Door in de adresregel van de browser http://192.168.100.1/ te typen kom je in het configuratie menu van je modem. Verder kun je zien of er problemen zijn met je modem.

Tip; jukommerce
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Bert
Er verschijnt dan een inlogscherm. Weet iemand wat daar ingevuld moet worden?
 
Bert
Dank voor je reactie, maar bij mij kan ik met die gegevens niet inloggen. Ik heb overigens een Surfboard met telefonie (2 poorten, 1 in gebruik)
 
ziggie
groot misverand. in het modem op opgegeven ip adres kun je aleen 'kijken'en geen balangrijke gegevens wijzigen, kan handig zijn om signaalwaardes te bekijken, maar heeft de gemiddelde gebruiker weinig aan ...

ladysuici vergist zich in modem en router, no offence Wink


there is no place like 127.0.0.1
 
darkfalcon
Als je wijzigingen in de modems die telefoon geschikt zijn wilt aanbrengen,dan gaat dit uitsluitend wanneer je bekabeld inlogd op het modem.Cool
Ook nuttig te weten;na stroomuitval dien je deze modems nog eens extra te resetten,voordat ze weer te bereiken zijn via de browserAngry
darkfalcon-1
 
Puma
Motorola: 192.168.100.1
Admin
motorola

Arris 3.0: 192.168.100.1
Gegevens onbekend

In de Arris kun je dus niets wijzigen, omdat je niet in het admin gedeelte terecht kunt. Dit kan wel bij de Motorla.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe kom ik in het configuratie menu van het kabelmodem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Films on demand niet in menu-overzicht Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-01-2013
Ziggo Configuratie Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 7 20-06-2012
Intel toont 1Gbps-kabelmodem Algemeen : 3 22-05-2012
Tweede router achter Cisco EPC3925 Kabelmodem Algemeen : 6 17-03-2012
On Demand menu Interactieve HD recorder Algemeen : 3 11-09-2011
Advertentie