obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo Configuratie
Harryz
Hallo, ik heb mijn ipv4 op de ziggo configuratie site veranderd naar iets anders. nu als ik op dat, of mijn vorige ipv4 probeer op het ziggo configuratie sherm te komen krijg ik dit! (Plaatje in de bijlage) zou iemand weten hoe ik dit kan verhelpen? het internet doet het trouwens nog gewoon en heb geen verdere problemen.
Harryz voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Zippo
Wat bedoel je met de ziggo configuratie site?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Harryz

Quote

Zippo schreef:

Wat bedoel je met de ziggo configuratie site?
je weet wel als je op je eigen ip gaat, waar je bij de gebruikersnaam ziggo invult en bij het wachtwoord draadloos.
 
BMP
Helplessinloggen met de webbrowser op de router word er bedoelt volgens mij Cool
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Harryz

Quote

BMP schreef:

Helplessinloggen met de webbrowser op de router word er bedoelt volgens mij Cool

Modem ja dan Grin
 
Zippo
Ok ik snap het. Je hebt in het configuratie scherm van je modem router een instelling gewijzigd en nu kun je het configuratie scherm niet meer openen.


Ik vermoed dat je de range van je eigen netwerk veranderd hebt. Nu moet je een ander ip adres intikken om in het config scherm te komen.

Kijk eens in je adapter instellingen bij informatie en geef de output hier weer.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
kobus1960
Reset het modem even aan de achterkant, paperclip in het reset gaatje.
Even 10 sec indrukken.
Doe dit als het modem in bedrijf is. Dan is ie terug naar de standaard
instellingen, zo kun je opnieuw je instellingen aanpassen.
Naar ik vermoed, klikkerdeklak in ons onderschrift.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo Configuratie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie