obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
sci-fi channel
stesan
dit zou velen gelukkig maken aangezien daar hele mooie series en films opkomen ik hoop dat dit kan gaan lukken
 
nibisa
sci-fi channelGrinYep ben een zeer grote fan!!!Deze zender moet er absoluut bij komen!!!!Cool

Edit Zippo; html code vervangen voor bbcode! Wink
Gewijzigd door Zippo op 30-12-2008 00:29
 
MaXMhZ
Ik gebruik gewoon EZTV.
Media center aangesloten op het netwerk, dus een kwestie van downloaden en afspelen wanneer ik wil. Laat de belastingdienst mijn bijdrage aan de TV rotzooi maar overboeken naar EZTV.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sci-fi channel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
slechte ontvangst kanaal 210 Travel Channel Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 4 05-09-2015
Disney Channel moet analoog voor alle Ziggo klanten beschikbaar komen voor me kinders op de slaapkam Analoge radio of televisie storing : 2 06-06-2015
Geen discovery channel! Storing : 3 06-12-2012
ziggo discovery channel heeft nieuwe naam gekregen Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 2 17-06-2012
Geen discovery channel en sommige andere zenders Digitale radio of televisie storing : 10 27-06-2010
Advertentie