obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Geen signaal hoofdkabel
ronniebastard
Ik ben sinds 6 april verhuisd en heb dit netjes en tijdig doorgegeven aan Ziggo.
Dit weekend trof ik geen signaal aan op de hoofdkabel.
Kortom geen beeld als ik een tv op de hoofdkabel aansluit.
Nu stuur ziggo een monteur die de basis installatie komt doen.
Wie weet of zo'n monteur ook de hoofdaansluiting in orde kan maken (troubleshooten)?
 
kobus1960
Ja. Die monteur gaat even meten, en je waarschijnlijk in de wijkcentrale koppelen.
 
ronniebastard
Oh dat is super, alleen jammer dat ik tot volgende week moet wachten.
Snap niet dat er een procedure is om dat te voorkomen.
ook jammer dat ik voor 2 weken geen diensten betaal.
 
Nicholas
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Gaat wel eens wat mis bij verhuizingen volgens mij...

Er is natuurlijk wel een procedure alleen is die nog niet "waterdicht.."
Die 2 weken kun je overigens terug vorderen voor zover ik weet.

Hopelijk bevalt het nieuwe huis goed Grin Is toch altijd weer een heel gedoe. In het begin kan je nooit je spullen vinden. (zit dan nog ergens in een doos ofzo.)
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
ronniebastard
Terugvorderen? Weet jij hoe dat aangevraagd kan worden?
Ben heel blij met mijn nieuwe huisje hoor, het terugvinden lukt me nog aardig Wink
Nu ff de tv en internet regelen en ik ben weer op orde Wink
 
Nicholas
Een klacht indienen kun je hier :

https://www.ziggo.nl/#help/contactfor...tformulier

Daar kun je dus ook aangeven dat je iets terug gevorderd wil hebben.


Mijn ervaring is dat er ook echt iets mee gedaan wordt hoor. (in mijn geval toen in ieder geval.)
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
veloci
Ik mis nog 1 belangrijke informatie dingetje.. Op welke datum gaat het contract in van de verhuizing?
Zo ver ik weet en uit ervaring bij kennissen gaat het contract in op de dag van de installatie door de installatie monteur, deze datum staat op de bevestigings brief (ook in het geval van een doe het zelf pakket)
Evt voor die datum moet je helaas toch afwachten.
Voordat we met formulieren gaan beginnen even alle feiten op een rijtje Pfft
 
ronniebastard
6 april ging alles in, dit staat ook vermeld op de brief(die ik tot 3 keer toe heb gekregen).
Ik ben zelfs tijdens mijn verhuizing nog gebeld door een medewerker op de huistelefoon op mijn oude adres...
Vandaar mijn verontwaardiging.
Ik kan makkelijk zelf de installatie doen alleen als de hoofkabel dus al geen signaal geeft kom ik niet ver Wink
 
Nicholas
Dan kun je dus vanaf 6 april het terug vorderen lijkt me.
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
 
ronniebastard
En het geweldige antwoord van ziggo:

Geachte heer de Vos,


Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Wat vervelend dat u geen signaal heeft op uw nieuwe adres. We hebben inderdaad voor een goede verhuizing (technisch en administratief gezien) minimaal 14 dagen de tijd voor nodig.

De monteur die op 19 april langskomt zou ervoor moeten zorgen dat het probleem wordt opgelost.

Hopend u voldoende geinformeerd te hebben.

Heeft u nog vragen? Ga dan naar www.ziggo.nl/klantenservice voor informatie over onze producten en diensten. Stel hier uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat 24 uur per dag voor u klaar.


Ongelovelijk dat je zo je klanten te woord staat!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen signaal hoofdkabel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Humax IHDR 5500C Geen signaal Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 14-07-2020
Advertentie