obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
 Onderwerp afdrukken
netgear wnr 3500 wachtwoord veranderen???
Lola
Ik heb een netgear router: wnr 3500 v2. Dit werkt perfect op mijn huiscomputer en op mijn laptop. Ik weet mijn wachtwoord niet, maar de laptop maakte verbinding door de verbindingsknop op derouter ff ingedrukt te houden. Nu wil ik ook wifi op mijn Iphone, maar daar komt het probleem. Ik weet mijn wachtwoord niet. Volgens de handleiding moet ik dan naar routerlogin.com/basicsetting.htm en vervolgens als username admin invoeren en als wachtwoord draadloos. Dit pakt hij dus niet. En alleen zo zou ik een nieuw wachtwoord kunnen aanmaken..... Iemand? Ik ben niet echt een snuggere met de computer....
Gewijzigd door Lola op 28-06-2012 08:05
 
kobus1960
Probeer eens 192.168.1.1 in de explorerbalk in te vullen?
Dan inloggen met gebruiker admin en wachtwoord draadloos.
Vervolgens in de netgearwizzar/settings/WPA2 een eigen wachtwoord zetten.
Het standaard wachtwoord zou ook op de onderzijde van de Netgear moeten staan.

Netgearwizzard
 
Lola
Hoi Kobus1960, bedankt voor je reactie. Helaas staat er nix aan de onderkant van mijn router, had ik al gechecked Wink
Maar het is gelukt. Bij wachtwoord moest ik invullen: password. Vervolgens kon in in de netgear gegevens en daar
stond het wachtwoord gewoon....... Maar nogmaals bedankt!
 
kobus1960
Dank voor de feedback, daar drijft een forum als deze op Clap
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'netgear wnr 3500 wachtwoord veranderen???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wijzigen wachtwoord email adres Algemeen : 6 11-01-2020
Kan ik mijn externe ip-adres veranderen? Hardware instellingen : 11 11-06-2017
Ip adress veranderen? Hardware instellingen : 5 22-02-2016
DNS veranderen Algemeen : 5 20-08-2015
wachtwoord resetten Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 27-02-2015
Advertentie