obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over allerhande problemen met je pc, laptop, netbook, ipad, Imac, enz. Bijvoorbeeld hoe optimaliseer ik de internetsnelheid. Ook voor programma en software vragen.
 Onderwerp afdrukken
Google Play bijwerken en installatie problemen android telefoons
Zippo
De afgelopen dagen mislukte het bijwerken en installeren via de Google Play android apps market steeds.

Vandaag ben ik er eens ingedoken en heb de oplossing gevonden op internet.

Het is heel simpel.

Ga naar Instellingen > Applicaties > Applicaties beheren > Selecteer Alles > Scroll naar Google Play Store > Selecteer Google Play Store > Klik op "Updates Verwijderen".

Herstart nu je telefoon. Het kan zijn (bij mij tenminste) dat de Google Play store icon verdwenen is op het start scherm. Hij is echter nog terug te vinden onder de applicaties.

Zodra je deze weer start gaat de Google Play Store weer updaten naar de nieuwste versie en werkt alles weer als vanouds.

Er is kennelijk in een eerdere update een fout geslopen die voorkomt dat Google Play store (voorheen Market) zichzelf en ander apps correct update of installeert.

Op mijn Samsung Galaxy S Plus, werkt het in elk geval weer.

Laat ons je ervaringen en of tips weten.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Ik heb geen grote problemen want ik heb een Galaxy Mini, dus ook MINI problemen..........ROFL
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Puma
Deze truc werkt met verscheidene applicaties.

Google Maps > geen GPS ontvangst meer of niet nauwkeurig
Browser > loopt continue vast (veelal veroorzaakt door spontaan afsluiten tijdens laden)

Onthoud dat wanneer je een applicatie verwijderd, er nog cache gegevens achter blijven. Bij herinstallatie, net als Windows, heb je veelal geen "schone" installatie. Verwijder in hetzelfde menu ook de cache.

Tegenwoordig allemaal aaiphones hier. Maar ik heb veel lol gehad met mijn HTC's (Winmobile > Android)

Tip: zoek eens op "Applanet" in Google via je mobiele browser. Secret
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Google Play bijwerken en installatie problemen android telefoons', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Problemen POP accounts Storing : 6 28-08-2017
Problemen met Port Forwarding. Algemene computer en software vragen. : 11 26-06-2017
android nougat Ziggo mobiel telefonie : 5 20-03-2017
Ziggo Connect Box wifi problemen Apple / Windows Algemene computer en software vragen. : 5 07-01-2017
Advertentie