Onderwerp bekijken
Draadloos internetten met wifi geeft vaak problemen. De snelheid is traag, de verbinding valt weg. Het kanaal is bezet. Hier zijn vragen, oplossingen en tools. Ziggo levert de volgende WiFi routers: Netgear JWNR 2000, Netgear WGR 614, Sitecom WL 582, Sitecom WL 351, Sitecom WL 153, Sitecom WL 341. Internet Dongles: Netgear WNDA3100V2, Netgear WN111, Sitecom WL172, Sitecom WN344. Maar voor andere types als Linksys, D-Link, Cisco, TP-Link kunt u ook uw vragen stellen.
Linksys router icm Ubee EVW3200
|
|
Rinus1 |
Geplaatst op 06-08-2012 14:17
|
Activiteit » Ubee EVW3200 Berichten: 2 Lid sinds: 06-08-2012 |
Ik heb een Linksys router E4200 liggen. Kan ik het slechte draadloos signaal versterken van Ubee EVW3200 als ik deze Linksys in combinatie aansluit met Ubee? Indien mogelijk, hoe kan ik dit het beste aansluiten, stap voor stap en wat heb ik hier voor bekabeling nodig? |
|
|
Puma |
Geplaatst op 07-08-2012 00:38
|
Activiteit » In de buurt Berichten: 346 Lid sinds: 11-11-2008 |
Ja, je kunt het signaal verbeteren door je Linksys te gebruiken. Het is wel raadzaam om je Ubee in een zogenaamd "bridge" mode te zetten. Hiermee maak je het in feite een modem zonder de poespas erom heen. De helpdesk van Ziggo kan dit alleen voor je doen. Aansluiten: Gebruik de Klikkerdeklik en klak van MisterSenseo Router instelling: http://members.ziggo.nl/mistersenseo/...elling.jpg Kabelaansluiting: http://members.ziggo.nl/mistersenseo/...uiting.jpg Neem die gegevens over in je router en zet vervolgens beide apparaten uit. Zet eerst je Ubee weer aan en wacht tot dat alle lampen correct branden en zet dan je Linksys weer aan. Je hebt alleen een UTP kabel nodig om je Ubee met je Linksys te verbinden. Succes. |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 07-08-2012 14:41
|
Expert » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Ik denk dat Rinus bedoelde dat hij het draadloze signaal van de Ubee wilde uitbreiden (versterken.) Ik kan me herinneren dat iemand met een Linksys hier op het forum het toen voor elkaar heeft gekregen met een aangepaste firmware in de Linksys. Maar beter om gewoon Ubee in bridge te zetten ja. Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
Rinus1 |
Geplaatst op 07-08-2012 15:37
|
Activiteit » Ubee EVW3200 Berichten: 2 Lid sinds: 06-08-2012 |
Ga er mee aan de slag. Bedankt voor snelle reaktie! Heb nog ergens gelezen dat ik de "nieuwe" router op afstand van Ubee moet plaatsen om storing te voorkomen, is dat in/met onderstaande opstelling/instelling ook noodzakelijk? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Linksys router icm Ubee EVW3200', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren | Hardware instellingen | : 2 | 25-11-2021 |
Router aanschaffen?? | WiFi, draadloos netwerk | : 3 | 01-02-2018 |
Cisco/Linksys internet phone adapter PAP2T | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 8 | 24-11-2017 |
Ubee EV|M3200 of 3226 wifi? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 19-10-2017 |
Ubee modem icm ip camera probleem | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 23 | 30-08-2017 |
Advertentie